Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Γεώργιος ο Α΄ των νέων της Πιερίας κι όχι μόνον.... Κι εγώ σας πάω Σεβασμιότατε Γεώργιε μας....


Αυτό που μένει να ακούσουμε πλέον από το στόμα του δικού μας ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α΄ του Μητροπολίτη μας για να δέσει το γλυκό είναι "Κι εγώ σας πάω...." αλά Χριστόδουλου.
Ο Σεβασμιότατος είναι κοντά στους νέους του τόπου μας.
Τους πάει με ...χίλια, μόνο που θα πρέπει και να τους το πει κι ανάλογα.
Πως έκανε στην εποχή του ο Μακαριστός Χριστόδουλος, όταν τον περικύκλωναν οι νέοι;
Που τους είπε εκείνο το αμίμητο "κι εγώ σας πάω" και τους έστειλε αδιάβαστους.
ΑΦΟΎ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΡΓΑ...
Έτσι ο δικός μας νεότατος ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ο Α'  της Πιερίας, δε μασάει κι αγαπάει τους νέους.
Απλά πρέπει να βρει το δικό του "κι εγώ σας πάω" και να τους κάνει δικούς του.
Μην ξεχνάτε πως ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο Α΄ μας, δεν τελειώνει εδώ στην Πιερία μου.
Κι ο νοών νωείτω....

ker@ilidis