Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Πριτς, ο Παναγιώτης Καζάς, δεν θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος Πύδνας Κολινδρού, ή μήπως θα είναι, ή δεν θα είναι, αφού θα ...είναι;;;;; χα χα χα

Λέτε η Βόρεια Πιερία της καρδιάς μας, να είναι αυτή του Παναγιώτη;;;;;;
Ίδωμεν
Ο Καζάς, είναι ή δεν είναι;;;;
Τι;
Μάδησα μια μαργαρίτα και την ρώτησα, μα στο τέλος βγήκε όχι και αρρώστησα.....
Να τι τραγουδάνε εκεί στην Β. Πιερία, τα αηδόνια...
Αηδόνια ή καρακάξες;;;;
χα χα χα
Κελαηδάνε οι καρακάξες; Όχι βέβαια.
Όμως, αυτές οι καρακάξες στο κρα και κρα τους, λένε πως ο Παναγιώτης ο Καζάς, λέει όχι....
Όχι, δεν θα κατέβει στις εκλογές για Δήμαρχος Πύδνας Κολινδρού....
Κι εγώ τους απαντώ...
Πριτς;;;;
χα χα χα
Πριτς, ο Παναγιώτης Καζάς, δεν θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος Πύδνας Κολινδρού, ή μήπως θα είναι, ή δεν θα είναι, αφού θα ...είναι;;;;;
χα χα χα
Ρε κορόιδα, ο Παναγιώτης ο φίλος μου και θα είναι και θα σας κάνει πλάκα...
Παναγιώτη, το ότι σε θέλουν εκτός νυμφώνος, εμένα μου λέει πάρα πολλά. Εσένα;
Μάλλον θα ζήσουμε, αν μη τι άλλο απίστευτες στιγμές.
Κι είναι ακόμη Νοέμβριος....
11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, για την Ακρίβεια, κι εγώ έπαθα πλάκα, με τον πόνο κάποιων να τον βγάλουν εκτός ...ρινκ!!!!!

ker@ilidis