Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Φοβάμαι που τα δελφίνια αφήσανε το μέγα Πέλαγος και τα σπίτια τους κι ήρθαν στον Θερμαϊκό μου....

Και μετά τα ΦΛΑΜΙΓΚΟΣ στον ΜΑΚΡΥΓΙΑΛΟ, να και τα ΔΕΛΦΙΝΙΑ στα ανοιχτά του Θερμαϊκού, στην προέκταση της Πλάκας του Λιτοχώρου...
Έ, ναι....
Δεν είναι πανέμορφα...
Κοπάδι.
Και μου λένε πως το ότι στον Θερμαϊκό έχει δελφίνια δεν είναι και τόσο καλό.
Κι εγώ φοβάμαι.
Φοβάμαι που τα δελφίνια αφήσανε το μέγα Πέλαγος και τα σπίτια τους κι ήρθαν στον Θερμαϊκό μου....
Ναι.
Γιατί εκτός από τους καλού ψαράδες που τα λατρεύουν, υπάρχουν και κάποιοι, λίγοι κακοί.
Κι εκείνους τους φοβάμαι.
Φοβάμαι μη μου τα θανατώσουν.
Είτε αθέλητα, είτε όχι....
Μακάρι όμως, να μείνω στην ομορφιά τους και αυτά που βλέπω στην φωτογραφία, να ζουν και να βασιλεύουν στο υγρό παλάτι τους.
Αμήν αμήν λέω υμίν....!!!!

ker@ilidis