Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Τώρα το μόνο που έχει να φάτε, είναι τα φλούδια από τον Πιερικό μου, γιατί οι εποχές του "ΠΙΕΡΙΚΟΣ- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ" απομακρύνθηκαν ανεπιστερπτή και έμεινε το "ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΑΓΚΑΘΙΕΣ, ΜΑΝΙΑΘΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΧΩΡΙΑ".... ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ....

Και διηγώντας τα να κλαις.... 
Έ ρε εποχές.
Τότε που ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έπαιζε κοντρα στον ΠΙΕΡΙΚΟ και μάλιστα στην ΚΑΤΕΡΙΝΗ....
Και τώρα, όλα τα κουτσοχώρια, έρχονται και ασελγούν στο σώμα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μου, γιατί κάποιοι έτσι θέλουν....
Και δεν εξαιρώ την ανοησία τη δική μου, του να γυρίζει την πλάτη στα λαμόγια που κατά καιρούς έτρωγαν και χλαπάκιαζαν από τις σάρκες του Πιερικού.
Κι εγώ;
Εγώ έλεγα πως δεν βλέπω.
Και να που τώρα, που το είδα από μέσα, έχω να πω το εξής....
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.....
ΤΕΛΟΣ....
Ότι φάγατε φάγατε.
Τώρα το μόνο που έχει να φάτε, είναι τα φλούδια από τον Πιερικό μου, γιατί οι εποχές του "ΠΙΕΡΙΚΟΣ- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ" απομακρύνθηκαν ανεπιστερπτή και έμεινε το "ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΑΓΚΑΘΙΕΣ, ΜΑΝΙΑΘΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΧΩΡΙΑ"....
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ....

ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΙΕΡΙΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Κάτω τα χέρια από τους ποδοσφαιριστές που φορούν το "Π" στο στήθος....

ker@ilidis