Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Καλά είναι Πανάγιε Γεώργιε, εσύ να στηρίζεις τον λαό κι όχι το σύστημα.

Έστειλε τον άνθρωπο του στον Κουκοδήμο...
Και να ξέρετε, θα βγει....
Αυτό βέβαια, για μένα δεν είναι καλό.
Μαγκιά του Κούκου, όμως.
Όμως, αυτό δεν είναι καλό για τους άλλους αντιπάλους του, καθώς ο ποιμενάρχης, δεν πρέπει να ανακατεύεται.
Και κάτι άλλο.
Υπάρχει και κυρία που άφησε τον Σάββα και κυρ Σάββα κι αφέντη τσουτσουλομύτη και πήγε στον Κούκο.
Μαγκιά του κι αυτή για αυτή. Την Κυρία....
Που το παίζει ...ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!
Εκκλησία όμως στην Πιερία μου, έχει το δικαίωμα να χτίζει και να είναι μόνο ο Γεώργιος ο Α'.
Όσο όμως του φεύγουν τέτοια τερτίπια, χαλάει το όνομα του.
Κι αυτό εμένα μου γουστάρει.
Καλά είναι Πανάγιε Γεώργιε, εσύ να στηρίζεις τον λαό κι όχι το σύστημα.
Όχι βέβαια πως ο Κούκος είναι σύστημα, καθώς είναι παιδί του Γεώργιου κι εκείνος του μετανάστη εις Αυστραλίαν, μα όμως είναι εν ενεργεία Βουλευτής. Κι αυτό από μόνο του, νομίζω πως καθιστά περιττό το όποιο τέτοιο εγχείρημα.
Εμένα ο Κούκος είναι φίλος μου.
Κι εκείνος νομίζω πως με έχει φίλο.
Κι ο Σάββας είναι φίλος μου.
Κι ο Θανασάκης ο Πολιτευόμενος επίσης.
Ο μόνος που δεν είναι φίλος μου είναι ο Εργολάβος, γιατί με εργολάβους, δεν θέλω να έχω καμία σχέση κι ας είναι ή να ανήκουν σε λαϊκά κόμματα.
Άκου εργολάβος και ...ψιλοαριστερός!
χα χα χα
Λεφτάς κι αριστερός πα ίνεται;;;; Που θα έλεγε κι ο αείμνηστος Χάρρι Κλυνν.... Ή Χάρι Κλιν.
Αμήν...

ker@ilidis