Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΘΗΚΑ; ΝΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ...

Κάποιοι με ξέρετε και τα λόγια είναι περιττά για εσάς. Όμως, κάποιοι άλλοι, ας με γνωρίσετε τώρα.

Ονομάζομαι: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ Όνομα Πατέρα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Όνομα Μητέρας ΜΑΡΟΥΛΑ Αδερφές μου η ΣΟΦΙΑ και η ΑΝΝΑ. Όνομα υιού και συζύγου του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΓΙΟΥΛΗ, τα δυο παιδιά μου.... Κάτοικος Κατερίνης: δίσμοιρα ΑΣΤΙΚΑ από το 1969. ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ: Χ/Ο ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ... Αυτοπροσδιορισμός: ΠΟΝΤΙΟΣ της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ!!!! Γεννήθηκα Κατερίνη, στην Κλινική του Κοτακίδη... Τα χωριά μου: ΣΕΒΑΣΤΗ και ΑΝΩ ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ. Να και λίγα πράματα από τη ζωή μου.... 

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Έχω εκδώσει 2 μυθιστορήματα. Το 2017 την «Αθεράπευτα ερΩτευμένη» από τις εκδόσεις «ΟΣΤΡΙΑ» της Αθήνας, 628 σελίδων. Το 2018 τον Ιούνιο το μυθιστόρημα «Ζωή είναι θα περάσει» επίσης από την «ΟΣΤΡΙΑ» 758 σελίδων. Το 2019 ήρθε στη ζωή μου και το νέο μου βιβλίο με τίτλο «ΠΟΝΤΙΑ ΜΑΝΑ», ως ύμνος στην μάνα, δια της Πόντιας Μάνας. 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εργάζομαι από το 1990 ως επαγγελματίας δημοσιογράφος. Μέλος της Ε.Σ.Η.Ε.Α. Εργάστηκα στον ALPHA ως Αρχισυντάκτης, στον ΑΝΤΕΝΝΑ, τηλεόραση και ραδιόφωνο, στο EXTRA 3 ως Προϊστάμενος Αθλητικού Τμήματος, στο SPORTIME και το TEMPO ως Προϊστάμενος Αθλητικού Τμήματος. Στον μεγάλο ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΤΥΠΟ του Δημήτρη και του Νίκου Ρίζου. Στον CHAMPIONS 89,2 και το SPORTIME RADIO 89,2 της Αθήνας. Αρχισυντάκτης και Διευθυντής Σύνταξης, της Εφημερίδας “FORZA” και ΤΩΡΑ Είναι υπό την ευθύνη μου η οικογενειακή μας επιχείρηση «Metropolis 106,7» το πρώτο και μοναδικό διαδραστικό αθλητικό ραδιόφωνο του Νομού Πιερίας που έχει περιφερειακή εμβέλεια λόγω περιεχομένου και εκπομπής (βγαίνει σε ΠΙΕΡΙΑ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ΗΜΑΘΙΑ και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) και Ιντερνετικά σε όλο τον κόσμο. Το πρώτο BLOG της Πιερίας το PIERIΑ-GR (www.pieria-gr.blogspot.gr) είναι δικό μου δημιούργημα και από το 2008 είναι στην αλήθεια του Νομού, με παρεμβάσεις, αγώνες και νίκες στα πολιτικοκοινωνικοπολιτισμικοαθλητικά… Εργάστηκα στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με ευθύνη των ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ, καθημερινά εγώ ο ίδιος, με παρουσιαστή τον Λάζαρο Λαζάρου. Η στήλη μου «ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ» έχει την δική μου υπογραφή και ήταν επί μια δεκαετία και πλέον, στα της Πιερίας πράγματα με παρέμβαση, αγώνες και νίκες, στους ΠΙΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ, μετά στην "ΤΟΠΙΚΗ - ΗΜΕΡΗΣΙΑ της ΠΙΕΡΙΑΣ" και στην εφημερίδα «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ». Ήμουν ιδιοκτήτης και Διευθυντής στο τηλεοπτικό κανάλι της Πιερίας «ΤV ΚΑΤΕΡΙΝΗ»… Παρουσίαζα Επί 6 τηλεοπτικές σεζόν, κεντρικός παρουσιαστής όλων των αθλητικών εκπομπών του ΕΧΤRΑ 3.

Η εκπομπή «ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ» έγραψε την δική της ιστορία κάθε Δευτέρα βράδυ. Ήταν κατά την προβολή της, το μοναδικό αθλητικό talk-show της ελληνικής τηλεόρασης. Με την επιστροφή στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ η εκπομπή «ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ» για δυο τηλεοπτικές σεζόν, βγήκε στην ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ περιφερειακής εμβέλειας Κεντρικής Μακεδονίας. Για πέντε τηλεοπτικές περιόδους το «ΠΕΝΤΑΛΤΙ ΚΑΙ ΓΛΟΛ» κάθε Πέμπτη βράδυ… Και «ΕΧΤΡΑ ΣΠΟΡ» κάθε Σάββατο με κοινωνικές προσεγγίσεις αθλητικών θεμάτων, όπως το ντόπινγκ, καταπολέμηση της βίας, αθλητισμός και παιδί, στοίχημα, άγνωστα αθλήματα… 

Τώρα η εκπομπή "ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ" βγαίνει καθημερινά στο Metropolis 95,5 το Πρώτο Αθλητικό Ραδιόφωνο της Βόρειας Ελλάδας, από Θεσσαλονίκη...

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ στο SPORT COLLEGE του ΙΙΕΚ ΟΜΗΡΟΣ, στο μάθημα της ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ: Είμαι πτυχιούχος του (ΑΠΘ) ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ του (ΤΕΦΑΑ) ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ με βαθμό πτυχίου 8,25. ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΩΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΑ, ΛΥΚΕΙΑ, ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΛΥΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΠΕΙΡΑΙΑ, ΧΑΝΙΩΝ ΚΛΠ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ… Υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας. Έχω το δίπλωμα σχολής διαιτησίας και ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Είμαι απόφοιτος της ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΤΟΥ SARAJEVO THΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑΣ. Ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Πιερίας, δηλαδή των Γυμναστών του Νομού, όπου ήμουν μέχρι πρότινος Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. Είμαι μέλος της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ. Ήμουν επί 4 χρόνια Παρατηρητής Διαρκούς Επιτροπής Καταπολέμησης της Βίας. Απόφοιτος Σχολής Διαιτησίας Ποδοσφαίρου και Μπάσκετ… Προπονητής με δίπλωμα Α΄ Εθνικής του Μπάσκετ. Διετέλεσα μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του «ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ» για 2 θητείες. Μιλώ Αγγλικά, Γιουγκοσλαβικά και λίγα Τούρκικα από τις γιαγιάδες μου Μαρία και Μαρία. Χόμπι: ΠΟΝΤΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ. Έχω έναν γιο, τον Παναγιώτη Κεραηλίδη…. 

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος