Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΘΡΑΝΙΟΥ, ΤΙ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ;;;


Ήμουν κι εγώ Δήμαρχος και Βουλευτής και σας δούλεψα, φωνάζει αυτή η φωτογραφία

Ήμουν κι εγώ Βουλευτής και ξαναΒουλευτής και σας ξαναδούλεψα φωνάζει κι αυτή η φωτογραφία
Όταν βλέπεις αυτές τις φωτογραφίες, τι σου έρχεται στο μυαλό;;;
Κύριε, να πω; Να πω; Να πω;;;
Πες ρε Γιωργάκη εκεί στο τελευταίο θρανίο, που έχεις βαλθεί να μας τρελάνεις τελευταία.
Να, κύριε...
Αυτές οι φωτογραφίες μου θυμίζουν πούλημα πολιτικού σε πολίτες που τους ψήφισαν.
Είπε σοβαρά σοβαρά ο Γιωργάκης.
Τι εννοείς παιδί μου; Τον ερωτά ο Κύριος του.
Να κύριε, αυτοί πήραν από την Πιερία ότι περισσότερο, αξιώματα, δόξες, τιμές, έγιναν Βουλευτές, Δήμαρχοι κλπ κλπ και μετά που δεν ήταν άλλο, την κοπάνησαν εκεί στην Αθήνα.
Ά, ξέχασα - πήραν και φράγκα.
Κι εκείνοι που τους ψήφισαν, πάνε και για άλλα λάθη.
Πάνε πάλι να ψηφίσουν τέτοιους. Και πάντα ψηφίζουν τέτοιους.
Περαστικά τους...
Ο δάσκαλος Κάγκελο...
Ο Γιωργάκης του τελευταίου θρανίου έλεγε αλήθειες πλέον και όχι καλαμπούρια...

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος