Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022

ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΓΙΩΡΓΟ/ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΤΗΣ....


Στη φωτογραφία επάνω η ΓΕΩΡΓΙΑ και κάτω ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΑΪΛΙΔΗΣ στην αγκαλιά της κόρης του της Αφρούλας μας...

Πήρα αφορμή από τα όμορφα λόγια που έγραψε η ανιψιά μου για τον ξάδερφο μου τον ΓΙΩΡΓΟ ΤΟΝ ΚΥΡΑΪΛΙΔΗ και ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ και μου ήρθε να υπογραμμίσω μια άλλη πτυχή αυτής της όμορφης οικογένειας που έφτιαξε ο εξάδερφος μου.
Να...
Ο Γιώργος εργάστηκε όλα τα χρόνια ως επαγγελματίας οδηγός κι έγραψε τη δική του ιστορία στο τιμόνι. Οδήγησε αυτοκίνητα μικρά, μεσαία, μεγάλα κι έφερνε στο σπίτι το ψωμί, όμως...
η οικογένεια του έγραψε ιστορία στο ταξί.
Τρεις ήταν οι γυναίκες της ζωής του μια φορά κι έναν καιρό.
Η γυναίκα του η ΓΕΩΡΓΙΑ που έφυγε για το μεγάλο ταξίδι, η ΑΦΡΟΥΛΑ του κι η μικρή ΛΕΝΑ...
Να και το πιο όμορφο.
Όλες του οι γυναίκες δούλεψαν σε τιμόνι ταξί.
Νομίζω κι όλας πως η ΓΕΩΡΓΙΑ, ήταν η πρώτη γυναίκα που οδηγούσε τα κίτρινα αυτοκίνητα στους δρόμους της Πιερίας.
Κι ύστερα η κόρη του η Αφροδίτη...
Κι η Λένα έχω την εντύπωση, όμως εδώ δεν στέκομαι γιατί δεν είμαι και σίγουρος.
Και μάλιστα η ΑΦΡΟΔΙΤΗ και η ΓΕΩΡΓΙΑ δούλεψαν και στη Θεσσαλονίκη ταξί....
Άρα;;;
ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΤΑΞΙ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΕΞΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΑΪΛΙΔΗΣ...
Ειδικά καθώς εμφύσυσε αυτό το όμορφο πράμα και στις γυναίκες της ζωής του.
Αμήν και συν ΘΕΩ εξάδερφε μου...
Καλό Παράδεισο και στη ΓΕΩΡΓΙΑ και για ΣΕΝΑ και, στα κορίτσια σου, ο Θεός να τις έχει καλά και δάκρυ να μη χύσουν ποτέ σ' αυτόν τον κόσμο....
ΑΜΗΝ.

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος