Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022

Η. ΧΡΥΣΙΚΟΣ: Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΘΥΣΙΑΖΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ...."

Με άποψη: Η γιορτή του Πατέρα !!!

Σας ζητώ συγγνώμη για το διαφορετικό περιεχόμενο της σημερινής στήλης, αλλά είναι κάποιες στιγμές που με "σημαδεύουν" ανεξίτηλα στη ζωή μου.

Αύριο (όταν το έγραψε ήταν παραμονή) είναι η γιορτή του πατέρα και έχουν γραφεί τόσα πολλά για τη σημασία της μητέρας, -στην οικογένεια-, αλλά τόσα λίγα για τον πατέρα.

Ο πατέρας μου, ο... κυρ. Αντώνης, "έφυγε" πλήρης ημερών το 2011. Για την ακρίβεια 100 χρόνων.

Κοιμήθηκε ήσυχα, αφήνοντας σε όλους εμάς που τον αγαπούσαμε, τη "ζεστή" εικόνα των τελευταίων μηνών και όμορφες αναμνήσεις δεκαετιών.

Φρόντιζε να μας μάθει την πειθαρχία και τα όρια. Και φυσικά δεν είναι αλάνθαστοι οι πατεράδες. Είναι απλοί άνθρωποι που θέλουν να δουν τα παιδιά τους ευτυχισμένα. Σίγουρα θα κάνουν και τα σφάλματα τους, μα γίνονται από αγάπη και πρέπει να τους συγχωρούμε…

Προσωπικά μ΄ έμαθε τις αξίες της δημιουργικότητας, της ευθύνης, της ασφάλειας, από τις όποιες εμπειρίες του.

Πατέρας, πρότυπο για την κάθε οικογένεια. 

Ο κυρ. Αντώνης, ο δικός μου πατέρας, στους δύσκολους και χαλαιπούς καιρούς προσπαθούσε συνεχώς να γίνουμε ευτυχισμένοι, θυσιάζοντας πολλές φορές την δική του ευτυχία. 

Θα μπορούσα να πω πάρα πολλά, αλλά πάνω από όλα έχω κρατήσει τις αναρίθμητες ζεστές ευχές που μου έδινε καθημερινά.

Και για να είναι ακόμη κοντά μου, τον αναφέρω καθημερινά στο ραδιόφωνο.

Ένιωθε ευτυχισμένος που μπόρεσε να δει εγγόνια, δισέγγονα τα οποία λάτρευε. Τον ευχαριστώ για όσα έκανε για μένα και εύχομαι να με συγχωρέσει από τη "γειτονιά των αγγέλων".

Αυτό που μπορώ να του υποσχεθώ απ΄ εκεί ψηλά που βρίσκεται, είναι ότι θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο για τα δικά μου παιδιά και τα εγγόνια μου.

Μπαμπά, πατέρα, σε έχω πάντα στην καρδιά μου!!!

Και κάτι τελευταίο που δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι όπως λέμε μάνα είναι μόνο μία, έτσι και ο μπαμπάς είναι μόνο ένας...

ΗΛΙΑΣ ΧΡΥΣΙΚΟΣ