Τρίτη 9 Αυγούστου 2022

ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΩΝ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ - ΜΕΝΕΙ Ή ΦΕΥΓΕΙ;;;

Τελικά φεύγει ή μένει ο φροντιστής των αποδυτηρίων του Πιερικού μας;
Ποιος ξέρει να μου πει;;;
Αυτή την ανακοίνωση την βρήκα στη σελίδα "ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ" στο Φου Μπου...
Να τι έγραψε ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΑΝΟΥΣΗΣ, ο φροντιστής της ομάδας:

ΛΙΟΝΤΆΡΙ ΤΩΝ ΑΠΟΔΥΤΗΡΊΩΝ

Έλαβα ένα καλοκαιρινό δωράκι από τον τεχνικό διευθυντή και γενικό αρχηγό της ομάδας μας. Φυσικά θα έχω και μία συνάντηση και με τον ΔΉΜΑΡΧΟ ΤΗΣ ΠΌΛΗΣ ΜΑΣ για να αποφασίσει εκείνος εάν εγώ θα συνεχίσω να είμαι ο φροντιστής του Πιερικού ή όχι. Όλοι όσοι είστε μέσα σε αυτή την ομάδα γνωρίζετε καλά ότι είμαι Μία δεκαετία στα αποδυτήρια του Πιερικού και δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα όλοι αγαπάμε την καψούρα μας που αυτή λέγεται πιερικός. Εάν κάποιος εμένα δεν με πάει δεν θα με χτυπήσει εκεί που πονάω γιατί μπορώ και εγώ να κάνω το ίδιο επειδή όμως στις μέρες μας χάθηκε το φιλότιμο χάθηκε η μπέσα εγώ θα δώσω μάχη για τη δουλειά μου γιατί αυτή είναι η δουλειά μου και δεν ντρέπομαι καν να πω ότι από αυτό ζω γιατί όποιος έχει δουλέψει στη ζωή του ξέρει και πώς βγαίνει το ψωμί.......... Ξανατονίζω και λέω πάλι μετά από συνάντηση που θα έχω με το δήμαρχο της πόλης μας και αν αυτός αποφασίσει ότι εγώ δεν θα είμαι πλέον στα αποδυτήρια του Πιερικού τότες θα βγει και το ευχαριστήριο.
Υ.Γ όταν θέλεις να λέγεσαι άντρας θα εκτιμάς τα παντελόνια που φοράς και δεν θα τα βάζεις μόνο γιατί κρυώνεις.....

Αυτά έγραψε ο Σωτήρης, κι εγώ απλά περιμένω να δω τι θα πει ο Δήμαρχος Κούκος.

ker@ilidis