Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΑΣ ΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ;;; ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ...ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ

Τι κι αν είσαι "καλό παιδί" ρε φίλε; Κι η θεία μου η Ανάστα ήταν καλή γυναίκα, μα πρόεδρο στο χωριό μου κάναμε τον γιο της τον Θανασάκη....
Ορμώμενος από μηνύματα που πήρα για το δημοσίευμα μου για τον ΘΑΝΑΣΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ, τον έναν αρχηγό της ελάσσονος αντιπολίτευσης του Δήμου Κατερίνης, θέλω να πω το εξής:
Στην ΠΙΕΡΙΑ/ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ΒΟΡΡΑ Ή ΝΟΤΟ του τόπου μας, όλοι όσοι ασχολούμαστε με τα κοινά είμαστε ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Κάποιοι μεταξύ μας είμαστε και ΦΙΛΟΙ.
Όμως, αυτό δεν μας εμποδίζει να διαφωνούμε περί της προσφοράς στον τόπο, ή των αποδόσεων μας κατά την διετέλεση του έργου μας.
Εγώ διαφωνώ με τον ΘΑΝΑΣΗ για τον τρόπο που λειτούργησε στα κοινά.
ΉΤΑΝ Ο ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ ΌΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΞΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.
Κάποιοι που γράφετε, σα να τον απαξιώνω και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ κλπ, θέλω να πω πως:
Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, ΦΙΛΟΣ, ΓΕΙΤΟΝΑΣ ...ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
Όμως στα πολιτικά ενώ μπορούσε, δεν έπραξε....
Αυτό.
Το ίδιο ισχύει για όλους όσους κατά καιρούς εγκάλεσα, με την πένα μου.
Τον Κουκοδήμο, τον Νταντάμη, τον Λαγδάρη, τον Καζά, τον Μανώλα, τον Μπουσνάκη, τον Συμεωνίδη, τον Κυριακίδη, τον Βαϊνά, τον Λεμονόπουλο, τον Ντόντη, τον Μπεϊνά, τον Χιονίδη, τον Μπαραλιάκο, την Μαυρίδου, την Μάνη κι άλλους κι άλλους πολλούς.
Όλοι είμαστε καλοί, μα όταν μιλούμε για προσφορά στον τόπο, εκεί δεν κάνω εκπτώσεις....
Όσοι με ξέρουν, ξέρουν πως είμαι "πενηνταρίσος" όπως με περιέγραψε κάποιος σε πολιτικό που ήρθε στη ζωή μας πριν λίγο καιρό και θέλει να μείνει, καθώς δεν με ήξερε.
ΑΥΤΑ...

ΥΓ: Στη Σεβαστή στο χωριό μου, η θεία Αναστασία, ήταν απίστευτα καλή - περνούσε ξένος και να οι πίτες, να τα ψωμιά, να τα κεφτεδάκια, κι όλα αυτά στην είσοδο του χωριού. Όμως, να τι έχω να σου πω ρε φίλε πολιτικέ της Πιερίας μου.
Τι κι αν είσαι "καλό παιδί" ρε συ; Κι η θεία μου η Ανάστα ήταν καλή γυναίκα, μα πρόεδρο στο χωριό μου κάναμε τον γιο της τον Θανασάκη, τον Ξάδερφο μου τον Στεφανίδη, γιατί ήταν γεννημένος για πολιτικός και το απέδειξε. Όχι τη θεία μου....


Ker@ilidis