Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

ΚΏΣΤΑ - ΑΝΕΣΤΗ - ΒΑΓΓΕΛΗ σας στέλνω την αγάπη μου και μακριά από δημοσιεύσεις με ....νούμερα


Ξέρετε κάτι;
Δε γουστάρω να μου λέτε, όταν μιλώ για έργα, πως οι ΠΙΝΑΚΕΣ σας, ή οι κατάλογοι των έργων σας, δείχνουν εκατομμύρια και τέτοια.
Δεν γουστάρω τους αριθμούς σας.
Προς και τους ΤΡΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, προς ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ή προς ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ....
Δε...
Δε γουστάρω τα νούμερα, γιατί τα νούμερα είναι για τα "νούμερα" που έχετε γύρω σας να σας γλύφουν.
ΘΕΛΩ ΕΡΓΑ ΚΙ ΟΧΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ...ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΡΧΗΓΟΙ ΜΟΥ.
ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΙΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ.
Κι όχι μόνο οι παρατρεχάμενοι να σας παινεύουν κι εγώ να ακούω τον κόσμο να βογγάει, γιατί πεινάει, δεν έχει νερό καλό, ή δεν έχει δρόμους, ή δεν έχει πολιτισμό, ή δεν έχει παιδικές χαρές, ή δεν έχει ...ζωή!
Αυτά για τα ΝΟΥΜΕΡΑ...
ΥΓ: Το κείμενο εξαιρεί και τους ΤΡΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΜΑΣ, γιατί είναι και οι ΤΡΕΙΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ και ξέρω πως με τα νούμερα δεν πάνε καλά, αλλά έπρεπε να βάλω μια φωτογραφία της εξουσίας και βρήκα αυτήν....
ΚΏΣΤΑ - ΑΝΕΣΤΗ - ΒΑΓΓΕΛΗ σας στέλνω την αγάπη μου και μακριά από δημοσιεύσεις με νούμερα. Ευχαριστημένους Δημότες σας θέλω να συναντώ εκεί έξω.

Ker@ilidis