Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

Η Πιπίτσα Μακρίδου ως "αντράκι" του Δ.Σ. μου έδωσε το δικαίωμα να εξηγηθώ και να πω ...αλήθειες

Η ΠΙΠΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΜΑΣ "ΑΙΦΝΙΔΙΑΖΕΙ" ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΗΣ, ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ...ΚΑΛΟ
Ξέρετε κάτι;;;
Μπορεί το κείμενο μου, πριν λίγα 24ωρα, να φάνηκε σκληρό για την Πιπίτσα Μακρίδου, όμως ας πω μερικές αλήθειες για αυτή την Κατερινιώτισσα Πολιτικό.
Είναι ειλικρινής, δεν μπορεί να κρατήσει τα συναισθήματα της ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ και ΕΝΏ κάποιοι κρύβονται, εκείνη όχι.
Και εξηγούμαι.
Όταν είπε ειλικρινώς αυτά που είπε τότε για μένα ή κάποια άλλα μετά το Δημοτικό Συμβούλιο της 2ας Ιουνίου 2023, τα είπε γιατί είναι "ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ" κι όχι "παιχνιδιάρα" σαν κάποιους άλλους εκεί στο Δ.Σ.
Κι αυτά που είπε για μένα, κάποιοι άλλοι τα έλεγαν σε ψουψουψου και πίσω απ' την πλάτη μου, ενώ εκείνη στα ίσα.
Και απ' την άλλη, την ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, γιατί μου έδωσε το δικαίωμα να δώσω απαντήσεις περί των "ΤΙ" "ΠΩΣ" "ΓΙΑΤΙ" της παρουσίας μου στο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης.
Η Πιπίτσα Μακρίδου ως "αντράκι" του Δ.Σ. (σε αντίθεση με κάποιους που τα παντελόνια τα φορούνε από συνήθεια) μου έδωσε το δικαίωμα να εξηγηθώ και να πω ...αλήθειες! Αλήθειες που πονάνε, μα αλήθειες περί του ατόμου μου, των πολιτικών μου, της θέσης μου και της προσωπικότητας μου.

Οπότε, να ξέρεις Πιπίτσα καλή μου, πως κάποιες φορές που είμαι μαζί σου "κάπως" είναι γιατί απλά με αιφνιδιάζει η ειλικρίνεια σου.

Πάντως για μια ακόμα φορά σε ευχαριστώ που με βοήθησες να βάλω πράματα στη θέση τους, που αφορούσαν ΕΜΕΝΑ και ΜΟΝΟ!!!!

Ker@ilidis