Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

Αγράμματοι ...πτυχιούχοι Κατερίνης, είπα "ΜΠΡΑΒΟ Κουκοδήμε" που έστω και προεκλογικά κάνεις έργα......

ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΡΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΥ, Ή ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΕ ΤΑ
Κι επειδή εκεί έξω, σε αυτή την πόλη που λέγεται ΚΑΤΕΡΙΝΗ υπάρχουν πολλοί αγράμματοι, ας κυριολεκτήσω σε ότι αφορά τα του χθεσινού μου γεμάτου χιούμορ θέματος, περί του ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΕΚΛΟΓΩΝ.....
Ναι ρε αγράμματε πτυχιούχε, λέω ότι λες κι εσύ που τον υποστηρίζεις.
Δεν του λέω ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΡΓΑ στο τέλος της θητείας σου.
Απλά και χωριάτικα του λέω του ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ:

Κάνε έργα Κουκοδήμο Δήμαρχε Κατερίνης κι ας είναι και ανήμερα των εκλογών... ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕ, κι ας είναι προεκλογικά, γιατί απλά και να φύγει ο Δήμαρχος, τα έργα θα μείνουν....

Αυτό του είπα ρε ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ....
Κι εσύ (υποστηρικτής του Κούκου) μου ορμάς για ένα θέμα που υποστηρίζω τον Κουκο, γιατί εσύ νομίζεις πως τα χώνω....

ΆΡΑ;;;;
Γέμισε η Κατερίνη αγράμματος πτυχιούχους πανεπιστημίου....
Ντροπή....

ΥΓ: ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΡΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΥ, Ή ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΕ ΤΑ.
Μην ασχολείσαι με τα κείμενα μου αν δεν τα διαβάσεις - δε σε θέλω ρε....
ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙ ΣΚ@Τ@ ΚΑΝΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ;;;
Από έναν τίτλο και μια φωτογραφία;;; Έλεος...

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος