Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2023

Μου έκανε ο Κούκος προεκλογικά δρόμους στην Κατερίνη - έ και;;; Αν δεν έκανε καθόλου, θα ήταν καλύτερα;;;;

ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ, Ο ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΚΙ Ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ, ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ "ΒΟΜΒΑΡΙΔΣΜΕΝΗ" ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΙ ΉΡΘΕ Ο ΚΟΥΚΟΣ, ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ - ΔΗΛΑΔΗ ...ΤΙΠΟΤΑ!!!
Εμένα πάντως έτσι ή αλλιώς αυτό που έγινε στους μεγάλους δρόμους της Κατερίνης, που έριξαν άσφαλτο, μου γουστάρει απίστευτα.
Ξέρετε γιατί;
Επειδή αν δεν έριχνε τώρα, δεν θα έριχναν για 4 ακόμα χρόνια και θα γινόμασταν, πόλη του Αμοιρίδη ξανά, του Χιονίδη και του Κουκοδήμου των τριών του χρόνων Δημαρχίας. Για να έρθει ο επόμενος, αυτός που θα βγει τώρα, σε τέσσερα χρόνια και κάτι μήνες, να κάνει αυτό που τώρα έκανε ο Κούκος...
Τι δεν καταλαβαίνεις;;;
Κι ύστερα;;;
Ναι, με πονάει που ο κεντρικός δίπλα στον δικό μου δρόμο έγινε ολοκαίνουργιος, κι ο δικός μου όχι, όμως δεν πειράζει.
Απ' το ολότελα καλή κι η παναγιώταινα.

Δημήτριος Παν Κεραηλίδης