Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2023

Ώ ρε φιλαράκι Ελένη Ντούφα Mrs "Do Fun Do" - ξεκίνησες τον αγώνα για δυνατή ...Κατερίνη;;;;

ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ - Η ΕΛΕΝΗ ΝΤΟΥΦΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Το ...μπουμπούνισε η ΕΛΕΝΗ ΝΤΟΥΦΑ εν τέλει, όπλισε και με "εφ' όπλου λόγχη" ξεκινάει!
Να τι μας γράφει προσωπικά και αληθινά:
>>
Παρακολουθώντας το έργο του δημάρχου μας στην πρώτη του θητεία και λαμβάνοντας υπόψιν τις πολλές δυσκολίες που είχε αυτή η περίοδος λόγω covid που ουσιαστικά χάσαμε δυο χρόνια με βρίσκει απολύτως σύμφωνη το όραμα του και τα σχέδια που έχει για την πόλη μας!
Ο Κώστας Κουκοδήμος είναι ένας άνθρωπος με γρήγορη σκέψη και γρήγορες αποφάσεις για το καλό του τόπου μας όπως είμαι και εγώ!
Μου ζητήθηκε να βοηθήσω με τις δυνάμεις μου για την υλοποίηση των στόχων και δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά!
Υπόσχομαι ότι θα τρέξω και θα προσφέρω ανιδιοτελώς όπου χρειαστεί για μια πόλη όμορφη χωρίς προβλήματα!
Δεν υπάρχει δε μπορώ αλλά δε θέλω !!!
Και εγώ θέλω πολύ!
Είμαι περήφανη που μετέχω σ αυτόν τον αγώνα.
ΜΑΖΙ θα τον κερδίσουμε γιατί το οφείλουμε στην πόλη και στα παιδιά μας!
<<

Η Ελένη ξέρει να πολεμάει.
Έκανε μια επιχείρηση δυναμίτη.
Ξεκίνησε τα πάντα με αρνητικό πρόσημο και σήμερα συνέχεια ανεβαίνει και γίνεται η γυναίκα "αντράκι" που σε χώρους άκρως ανταγωνιστικούς παίζει και διαρκώς κερδίζει.
Παίζει και διαρκώς ανεβαίνει.

Αυτό ακριβώς θέλει να κάνει και στα της Πολιτικής.

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος