Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΑΜΟΙΡΙΔΗ ΜΑΣ ΤΟΝ ΦΟΡΤΩΣΕΣ ΚΑΙ "ΞΕΣΚΙΖΕΙ" ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΝΑ ΓΛΥΤΩΝΑΜΕ;

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ...ΈΓΙΝΕ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ - ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΣ "ΠΡΟΙΚΑ" ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ "ΞΕΣΚΙΖΕΙ"!!!
Αυτός ρε συ Γιάννη, σε μένα σε "στόλιζε" με ομορφιές. Πώς σε παραμύθιαζε έτσι;

Ρε Αμοιρίδη.
Έκανες και καλά στην Πιερία.
Έκανες και καλά στην Κατερίνη.
Όμως, εσύ έφυγες στην Αθήνα, γιατί...
Γιατί ρε φίλε δεν τον πήρες μαζί σου;;;
Τι μας τον άφησες εδώ;;;
Δεν έπρεπε να τον έχεις εκεί, έτσι ώστε να τον φορτώσεις στους Αθηναίους;;;
Μια χαρά βγήκε στη σύνταξη.
Εξ αιτίας σου.
Εσύ τον έφτιαξες, εσύ τον διόρισες, εσύ τον έκανες "κόζι" τον αγράμματο "δικηγόρο", όμως εσύ και μας τον φόρτωσες.
Μα τόσο μέτριος ήταν και πώς δεν τον πήρες χαμπάρι ρε "κοντέ" μάγκα, εσύ που έπιανες πουλιά στον αέρα;
Τι καλό του βρήκες και τον είχες μαζί σου;

Αυτός σε μένα σε "στόλιζε" με ομορφιές.
Πώς σε παραμύθιαζε έτσι;

ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΡΕ ΑΜΟΙΡΙΔΗ ΜΑΣ ΤΟΝ ΦΟΡΤΩΣΕΣ ΚΑΙ "ΞΕΣΚΙΖΕΙ" ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΝΑ ΓΛΥΤΩΝΑΜΕ;;;
Αν αυτός είναι ΠΑΣΟΚ, εγώ είμαι πύραυλος.
Αν αυτός είναι φίλος κάποιου, είμαι δορυφόρος στον Άρη.
Αν αυτός είναι ταλαντούχος, εγώ είμαι φρεγάτα που μάχεται με τους Χούθι της Υεμένης.
Άρα;;;
Τι σκ@τ@ του βρήκες;;;
Και γιατί μας τον φόρτωσες;;;

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος