Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024

ΑΓΑΠΑ;;; ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ - ΑΓΑΠΑ;;; ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ - ΑΓΑΠΑ;;; ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ ΤΟ ΤΟΜ;;;

ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ (ΤΟΜ) ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ;;;
ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΣ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΩΣ ΠΙΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ...ΠΙΕΡΙΚΟ;;; ΑΠΟΔΕΙΞΗ!

Δεν ξέρω αν μας αγαπά, εκείνο που ξέρω είναι πως πάλι φέτος θα μας την κάνει, κατά πως πάει ο κύριος ΤΟΜ/ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ο ισχυρός ανήρ του Πιερικού μου.
Γιατί;;;

ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΘΑΝΑΣΗ;;;
Δεν θα έπρεπε αν θες να ανέβει ψηλά η ομάδα να είσαι εδώ;
Κι απ' την άλλη.
ΣΕ ΠΟΙΩΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΑ "ΠΑΙΔΙΑ" ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ;
Είναι όπως πρέπει;;;

Ξέρετε τι μου θυμίζει η περίπτωση του Θανάση Παπαδόπουλου στον Πιερικό;;;
Μου θυμίζει τον ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΑΤΕΡΑ, που επειδή δίνει λεφτά πολλά στο παιδί του, νομίζει πως εκπληρώνει το χρέος.
Κι ύστερα το παιδί;;;
Στα ναρκωτικά, στο κλεψιό, στις κακές παρέες, στη ...φυλακή κι ύστερα στο ...θάνατο!!!

Τι δεν καταλαβαίνεις φίλε ΘΑΝΑΣΗ;;;;

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος