Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024

ΈΝΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ, ΩΣ ΥΠ. ΕΣ. ΤΑ......

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΦΙΛΕ ΑΝΕΣΤΗ ΜΥΣΤΡΙΔΗ, "ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ 14" ΣΤΟΥΣ ΡΙΓΜΕΝΟΥΣ, ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΈΝΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ, ΩΣ ΥΠ. ΕΣ. ("Υπουργός Εσωτερικών") ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ, ΤΑ ΠΑΕΙ......
Ξεκίνησα τη μέρα μου σήμερα κάπως....
Διαφορετικά.
Και μαζί με μένα, πριν τις 7 π.μ. στους δρόμους της Κατερίνης όλοι σχεδόν οι Δημοτικοί Υπάλληλοι του Δήμου Κατερίνης.
Και ξέρετε τι έγινε;
Ένας φίλος, που δουλεύει στον ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, μου είπε για τον ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ...ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, τον ΑΝΕΣΤΗ ΜΥΣΤΡΙΔΗ, που έχει να κάνει με το πώς δουλεύουν οι υπάλληλοι, Ό,ΤΙ ΤΑ ΠΑΕΙ ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΣΟΥΠΕΡ.
Πως...
Μου είπε πως το ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ στα πριν, είχε θέμα με τους ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ και τώρα ο ΑΝΕΣΤΗΣ τα καταφέρνει.

ΥΓ: Στέκομε εδώ και λέω το εξής,

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ, οι ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ τράβηξαν πολλά, ειδικά με τους δυο προηγούμενους. Και να ξέρεις πως δεν εμπιστεύονται εύκολα πολιτικό εκεί στο πόστο σου. Έχουν ακούσει πολλά, υποσχέσεις για ΤΑΞΗ, ΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ (χα χα χα λέξη άγνωστη τα τελευταία χρόνια εκεί στο Δημαρχείο), ΚΑΛΟΣΥΝΗ, ΑΝΘΡΩΠΙΑ κλπ κλπ
Για αυτό το νου σου στα πέντε (5) Π....

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΦΙΛΕ ΑΝΕΣΤΗ ΜΥΣΤΡΙΔΗ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ 14 ΣΤΟΥΣ ΡΙΓΜΕΝΟΥΣ, ΠΟΝΕΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος