Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

ΟΤΑΝ Ο ΚΗΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΕΛΑΦΙΑ, ΟΙ "ΠΟΝΗΡΕΣ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ" ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΑΣ ...ΤΡΕΜΟΥΝ

ΝΑ ΠΑΝΕ, ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ ΟΙ "ΠΟΝΗΡΕΣ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ" ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΛΥΚΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΗΠΟΥ
Πόσο προφητική αυτή η φωτογραφία, έτσι;;;
Ο Βαγγέλης ως Αντιδήμαρχος δείχνει τα ελαφάκια, όμως που να ήξερε πως γύρω στην Κατερίνη γέμισε ...ΠΟΝΗΡΕΣ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ;;;;
Μου είπε:
Μέχρι το 2028 αυτά που θα ζήσεις και θα δεις δίπλα σου, δεν τα φαντάζεσαι.
Και να ξέρεις Κεραηλίδη, όλα εδώ πληρώνονται....
Κι άλλα μου είπε.
Κι εγώ του είπα:
ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΗΠΟΥ Η ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΤΟΧΗ "ΠΟΝΗΡΩΝ ΑΛΕΠΟΥΔΩΝ" ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΌΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
Κι αυτό επί 4 περίπου 10ετίες δεν έχει τελειωμό.
Κι εγώ συνέχισα.

ΘΕΛΕΙΣ ΦΙΛΕ ΒΑΓΓΕΛΗ - ΜΠΟΡΕΙΣ;;;

Και μου απάντησε:
ΘΑ ΤΟΥΣ Γ@ΡΓ@ΦΗΣΩ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ...ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ!
Και οι ζωγραφιές τους, θα είναι στόχοι για τα παιδιά να παίζουν ...βελάκια!!!

χα χα χα

ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΤΣΙ, ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ.

Δημήτριος Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος