Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Ο Sheldon Rampton και ο John Stauber αποκαλύπτουν

τους παγκόσμιους μηχανισμούς πίσω από τη χειραγώγηση των επιλογών μας...

Ο Sheldon Rampton και ο John Stauber αποκαλύπτουν τους παγκόσμιους μηχανισμούς πίσω από τη χειραγώγηση των επιλογών μας, τον έλεγχο της κοινής γνώμης και του καταναλωτικού κοινού. Φαινομενικά ασύνδετα μεταξύ τους γεγονότα, που ελάχιστη ομοιότητα έχουν με την παραδοσιακή διαφήμιση, στην πραγματικότητα στοχεύουν στην προώθηση προϊόντων και την εξυπηρέτηση συμφερόντων: ειδησεο-γραφικά ρεπορτάζ που παρουσιάζονται ως ανεξάρτητα, ινστιτούτα έρευνας που ισχυρίζονται ότι είναι αμερόληπτα, μυστικοί χρηματοδότες και «ειδικοί» κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα των βιομηχανιών.

Διαβάζοντας τη ''Μεγάλη Απάτη: Η επιστήμη στην υπηρεσία των εταιρειών'', ποτέ ξανά δεν θα δείτε με τον ίδιο τρόπο τις τεχνολογικές και επιστημονικές ανακαλύψεις που προβάλλονται στις εφημερίδες και στα δελτία ειδήσεων. Και σίγουρα θα το ξανασκεφτείτε προτού εμπιστευτείτε τα λόγια κάποιου που σας παρουσιάζεται ως αυθεντία.

Sheldon Rampton & John Stauber

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ
Η επιστήμη στην υπηρεσία των εταιρειών

Μετάφραση: Κασσιανή Μπουλούκου

Αθήνα, Ιούλιος 2009
Σελίδες : 560
ISBN: 978-960-436-207-3
Διαστάσεις: 14χ21
Tιμή: 25,00€

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Οξύ.