Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ

Αγαπητοί μου φίλοι και συμμαχητές,


Ως Γραμματέας των Γυναικείων Θεμάτων της Ν.Δ. θέλω να σου απευθύνω την αγάπη μου και την εκτίμησή μου, γιατί πολέμησες μαζί μου. Δώσαμε τον αγώνα τον ωραίο…Και ήταν πιο ωραίος και ευγενικός αυτός ο αγώνας, γιατί γνωρίζαμε από την αρχή την έκβασή του.

Εγώ, όμως, θέλω να σ’ ευχαριστήσω για ό,τι έκανες, μέχρι σήμερα, για την παράταξη των μεγάλων αποφάσεων, των εθνικών επιλογών, μέσα στο πέρασμα του χρόνου. Σε ευχαριστώ για τη στήριξή σου στη Νέα Δημοκρατία, σ’ ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου στο πρόσωπό μου και, μάλιστα, σε καιρούς χαλεπούς.

Εχω διδαχθεί, στη ζωή μου, πως: «’Ο,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό. ‘Ο,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο ζωντανό. Όλα θα αλλάξουνε ξανά και θα την κερδίσεις τη ζαριά με τη σειρά σου. Μια ρόδα είναι και γυρνά και ξαναπαίρνουνε φωτιά τα όνειρά σου»!...

Είναι βέβαιο πως θα ξαναπάρουνε φωτιά τα όνειρά μας…Παίρνουμε δύναμη ο ένας απ’ τον άλλον. Είμαστε δυνατοί, αλλά πρέπει να γίνουμε περισσότερο…

Είμαι εδώ, παρούσα και μάχιμη. Και είσαι κι εσύ μαζί μου. Μένουμε όρθιοι, στις επάλξεις και συνεχίζουμε…