Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

ΑΣΕ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ...έστω και το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ το χωρίς αρμοδιότητες έστω και μόνο για την νταμπέλα...

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ
  • γιατί ρε Βαγγέλη με το που ανέλαβε Πρωθυπουργός ο Γιώργος Παπανδρέου εξαφάνισε το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ από το επίσημο της κυβερνήσεώς του;
  • Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΟ ΓΕΝΝΗΣΕ ΟΠΩΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ ΚΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟ "ΨΟΦΙΣΕ" Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ
  • κι ενώ εγώ έψαχνα να βρώ άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Πατρίδα μου την Μακεδονία, ξαφνικά ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ...
  • λέτε μετά την Σκοπιανή ΜΑΚΕΔΟΝΟΔΟΣΙΛΟΓΙΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ και την ΘΡΑΚΙΩΤΙΚΗ ΒΟΥΛΓΑΡΟΔΟΣΙΛΟΓΙΑ;
  • πω πω πω ΝΕΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ...
  • ΑΣΕ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ...
  • έστω και το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ το χωρίς αρμοδιότητες έστω και μόνο για την νταμπέλα...
  • Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΙ Η ΜΑΛΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ Η ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΗ...
  • άσχετο: ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ