Σταθερά την πρωτιά στις αυξήσεις τιμών σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης έχει η Ελλάδα στην ευρωζώνη, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που επεξεργάστηκε το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτή για το Νοέμβριο.
Συγκεριμμένα:
- Η Ελλάδα είναι πρώτη στον πληθωρισμό με 2,1% όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0,5%.
- Η Ελλάδα είναι πρώτη στις αυξήσεις των ειδών ένδυσης (2,8%), με δεύτερο το Βέλγιο με 0,9%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0%.
- Η Ελλάδα είναι πρώτη στις αυξήσεις των ειδών υπόδησης (2,8%) και ακολουθεί η Αυστρία με 2,7%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 0,7%.
- Η Ελλάδα είναι πρώτη στις αυξήσεις για τις επισκευές οικιακών συσκευών (4,8%), με δεύτερη την Ισπανία με 4%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 2%.
- Η Ελλάδα είναι πρώτη στις υπηρεσίες για επισκευή και συντήρηση κατοικίας με αύξηση 4%, με δεύτερη την Κύπρο με 3,5%, όταν ομέσος όρος στην ΕΕ είναι 1,7%.
- Η Ελλάδα πρώτη στον σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6%, με δεύτερη την Ιρλανδία με 8,3%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 4,1%.
- Η Ελλάδα πρώτη στις οδικές μεταφορές επιβατών με αύξηση 19,7%, με δεύτερη τη Μάλτα (5,2%), όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 3,2%.
Newsroom ΔΟΛ