Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Η πρώτη συνέντευξη της υποψήφιας Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας

Σ. Μαυρίδου: "Θα διεκδικήσω για τον τόπο μου"






Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

-Είστε υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Πιερίας. Θα ήθελα να μας μεταφέρετε τα αισθήματα σας, είναι μεγάλη η ευθύνη έτσι δεν είναι;

Τα συναισθήματα μου αντιφατικά. Πολύ χαρά συγκίνηση για την επιλογή και για το κριτήριο της επιλογής στη γυναικεία φύση που, όπως ξέρετε, είναι πάρα πολύ δύσκολο, και από την άλλη η ευθύνη αυτή που πραγματικά είναι συνέπεια του κριτηρίου της επιλογής που μας φορτίζει και μας φορτώνει γιατί θα πρέπει να ξεκινήσουμε ένα μεγάλο αγώνα. Ένας αγώνας για τη γυναίκα είναι ακόμη μεγαλύτερος και δυσκολότερος.
Θεωρώ ότι έχω την δυνατότητα και την ικανότητα να το διαχειριστώ, όχι φυσικά μόνη μου, οι αγώνες αυτοί είναι συλλογικοί. Θεωρώ όμως ότι θα είναι θετικός. Αυτό που θέλω να πω σε όλη τη Πιερία είναι ότι το κριτήριο και ο στόχος μου εμπεριέχεται στη λέξη διεκδίκηση. Θα διεκδικήσω για τον τόπο μου, δεν ξέρω τι θα καταφέρω, δεν ξέρω τι θα αποσπάσω, αλλά θα διεκδικήσω.
Επέλεξα τον συγκεκριμένο συνδυασμό με το συγκεκριμένο νομάρχη γιατί πιστεύω ότι το κριτήριο της επιλογής αυτού που άρχεται είναι πολύ βασικό για αυτόν που μπαίνει σε ένα συνδυασμό, πέρα από το κομματικό κριτήριο που είναι πολύ βασικό, αλλά δεν είναι το μοναδικό. Θεωρώ ότι μπορώ να διεκδικήσω από το συγκεκριμένο πρόσωπο ακόμη περισσότερο από ότι από κάποιο άλλο.



-Για πολλούς το όνομα σας αποτέλεσε έκπληξη.
 Πότε σας έγινε η πρόταση από τον κ. Ψωμιάδη;



Η λέξη έκπληξη έχει λίγο αντιφατική έννοια. Η πρόταση και η επιλογή επ' ουδενί δεν ήταν έκπληξη. Σαφέστατα η επιλογή των γυναικών και η παρουσία των γυναικών είναι επιβεβλημένη αν και εγώ το θεωρώ αυτό λίγο αντισυνταγματικό. Θα ήθελα κατά βούληση και κατ' επιθυμία να βρισκόμαστε σε οποιοδήποτε ψηφοδέλτιο. Ωστόσο η επιλογή έγινε με κάποια κριτήρια, κάπου πρέπει να υπάρχουν και κάποιες γυναίκες.
Φυσικά νομίζω και η παρουσία του βιογραφικού, και όλη η παρουσία μου εν γένει και αυτό το λέω κατηγορηματικά, μέσα στην πόλη της Κατερίνης, μέσα στο νομό, μέσα στα κοινωνικά, πολιτικά και επαγγελματικά δρώμενα, νομίζω δεν μπορεί να αφήσει περιθώριο σε κανένα να πει ότι μπορεί να μην ήμουνα ισάξια με τους υπόλοιπους, χωρίς αυτό να φαίνεται ρατσιστικό. Εγώ θα ήθελα πολύ περισσότερες γυναίκες να είχαν κάνει αίτηση για την υποψηφιότητα του αντιπεριφερειάρχη. Και εν κατακλείδι ας δοκιμαστούμε και αν δεν μπορούμε, μπορούμε να μείνουμε παραπέρα.
Αλλά ας μας δίνεται η δυνατότητα να διοικήσουμε, στο μέτρο φυσικά που μπορεί ο καθένας, και όχι μόνος του, εμμένω σε αυτό που είπα νωρίτερα. Οι αγώνες αυτοί είναι συλλογικοί. Δεν έχει σημασία αν το πρώτο πρόσωπο είναι γυναίκα ή άνδρας, σημασία έχει η ικανότητα και η δυνατότητα να συνεργάζεται.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΙΕΡΙΚΟΙ ΑΝΤΙΛΑΛΟΙ"