Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ;;;; ΑΠΟΔΕΙΞΗ

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ
(θέλει να κάνει και τον ΥΠΟψήφιο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ - Τρομάρα του)

  • Και που λες ρε συ Πετράκη μου τα μυαλά στα ...κάγκελα!
  • μιά φορά κι έναν καιρό ήμουν εγώ...
  • κι εσύ....
  • ΚΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ!
  • ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
  • ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ.
  • ΌΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Μ@Λ@ΚΑΣ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ....
  • ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ....
  • ας κάνουμε σ αυτές τις εκλογές την ΑΡΧΗ!
  • ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ!
  • ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ;;; ΑΠΟΔΕΙΞΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
  • άσχετο: γκρεμίστε ρε γαϊδούρια τα διόδιααααα
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ