Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΙΦΟΔΗΜΟΥ




Με αφορμή κάποια σχόλια των τελευταίων ημερών σχετικά με την πολιτική μου διαδρομή  έχω να επισημάνω τα εξής:
Υπηρετώ συνεχώς για περισσότερα από 30 χρόνια τις αρχές της παράταξης στην οποία ανήκω. Δεν ντράπηκα ποτέ για αυτήν και θέλω να πιστεύω ότι δεν την έκανα να ντραπεί και για μένα.
Εκλέχθηκα Δήμαρχος Λιτοχώρου το 2006 με την ψήφο των συμπολιτών μου και με τη  στήριξη της Νέας  Δημοκρατίας.
 Τιμώ και σέβομαι τους ανθρώπους με τους οποίους για πολλά χρόνια υπηρετούμε κοινές αξίες.
Εξάλλου είναι γνωστή η διαδρομή μας και οι αγώνες μας.
Δεν εμφανίζομαι στην αρχή κάθε εκλογικής αναμέτρησης ενώπιόν σας.
Ήμουν εδώ, θα είμαι εδώ δίπλα σας και μετά το τέλος αυτών των εκλογών .
Είμαι ένας από σας που δραστηριοποιείται επαγγελματικά, κοινωνικά και τώρα αγωνίζεται πολιτικά μαζί σας.