Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΒΡΑΒΕΥΣΗ "ΜΠΟΤΣΗ"





Μια ακόμη μεγάλη διάκριση όμως ήρθε για το σχολείο μας, αφού το περιοδικό μας «Τα Φτερουγίσματα» πήρε το βραβείο καλύτερου μαθητικού εντύπου στην κατηγορία των δημοτικών σχολείων, στο διαγωνισμό του Ιδρύματος δημοσιογραφίας «Αθ. Μπότση» για το 2011. Στο διαγωνισμό πήραν μέρος πολλάδημοτικά σχολεία από όλη την Ελλάδα, κάτι που κάνει τη διάκριση αυτή ακόμα πιο μεγάλη.

Στις 17 του Μάρτη έγινε στην Αθήνα η απονομή των βραβείων «Μπότση», στην οποία παραβρέθηκαν δυο μαθητές και η εκπαιδευτικός Λαγογιάννη Κάτια από το σχολείο μας, οι οποίοι πήραν το βραβείο σε μια όμορφη εκδήλωση στην οποία παρουσιάστηκαν όλα τα μαθητικά έντυπα.

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς τους σχολείου για τις προσπάθειές τους, οι οποίες είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχιστούν και στο μέλλον.

‘’Το ταξίδι μου στην Αθήνα’’

Το ταξίδι μου στην Αθήνα ήταν μια υπέροχη εμπειρία για μένα γιατί ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό από όσα έχω ζήσει ως τώρα.

Σ’ αυτό το ταξίδι γνώρισα δημοσιογράφους και ανθρώπους που ασχολούνται με τα Μ.Μ.Ε. καθώς και εκπροσώπους της πολιτικής σκηνής του τόπου μας.

Την πρώτη μέρα μετά την άφιξή μας και την εγκατάσταση στο ξενοδοχείο, το οποίο ήταν εντυπωσιακό με καταπληκτική θέα στην Ακρόπολη, περιηγηθήκαμε στους δρόμους της Αθήνας κοντά στην Πλάκα και γύρω από το κέντρο. Επισκεφθήκαμε τη Βουλή, το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, όπου σταθήκαμε τυχεροί και είδαμε την αλλαγή φρουράς, τον Εθνικό Κήπο, γνωστούς χώρους, δρόμους και ό,τι ενδιαφέρον υπάρχει στο κέντρο της Αθήνας καθώς και το υπερσύγχρονο μετρό.

Τη δεύτερη μέρα πήγαμε στο Πολεμικό Μουσείο όπου και έγινε η βράβευση του περιοδικού μας ως το καλύτερο σε όλη την Ελλάδα. Στον περίγυρο του μουσείου εντυπωσιάστηκα από τα παλιά αεροπλάνα που ήταν εκεί για τους επισκέπτες.

Η εκδήλωση της βράβευσης ήταν πολύ ωραία. Γνώρισα παιδιά από άλλα σχολεία της Ελλάδας τα οποία μας έδιναν συνεχώς συγχαρητήρια για την επιτυχία μας.

Αισθάνομαι πολύ περήφανος για τη διάκριση μας αυτή. Ήταν ένα ταξίδι διαφορετικό και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.

Τόκας Κωνσταντίνος ΣΤ’

Οι εντυπώσεις του ταξιδιού μου στην Αθήνα.

Το ταξίδι μου στην Αθήνα ήταν μια υπέροχη εμπειρία για εμένα, γιατί έζησα πράγματα τα οποία ίσως να μην έχω την ευκαιρία να τα ξαναζήσω. Το ταξίδι ήταν πολύωρο και κουραστικό όμως πάνω απ' όλα διασκεδαστικό. Αργότερα μεταφερθήκαμε με ταξί στο ξενοδοχείο. Ήταν υπέροχο!!! Λεγόταν Electra Palace. Ήταν στ' αλήθεια σαν παλάτι. Δίκαια είχε πέντε αστέρια. Είχε πισίνες, εστιατόρια, μπαρ και στον τελευταίο όροφο είχε ένα φανταστικό εστιατόριο με θέα την Ακρόπολη. Βρισκόταν στην περιοχή της Πλάκας, μιας πανέμορφης περιοχής που μας έδινε την δυνατότητα αφού τακτοποιηθούμε, να βγούμε για βόλτα στα όμορφα σοκάκια της. Επισκεφτήκαμε επίσης τη Βουλή, το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και τέλος κάναμε μια βόλτα στις όμορφες βιτρίνες της Ερμού.

Το επόμενο πρωί ετοιμαστήκαμε και φύγαμε για το Πολεμικό Μουσείο. Η βράβευση θα γινόταν εκεί. Ήταν μια πολύ σημαντική μέρα για εμένα αλλά κυρίως για το σχολείο μας που πήρε το βραβείο του καλύτερου μαθητικού εντύπου σε όλη την Ελλάδα. Πραγματικά είμαι πολύ περήφανη γι' αυτό γιατί αυτή η βράβευση ήταν η ανταμοιβή όλων των μαθητών του σχολείου μας στην προσπάθεια που κάνουν για να αναδείξουν μέσα από αυτό το περιοδικό τα ενδιαφέροντα τους αλλά και όμορφες ιστορίες από την παράδοση του τόπου μας. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το ενδιαφέρον του τύπου για την εκδήλωση καθώς επίσης και οι μαρτυρίες πολλών έγκριτων δημοσιογράφων ότι ξεκίνησαν τα πρώτα τους δημοσιογραφικά βήματα από σχολικές εφημερίδες και έντυπα. Έδωσα πολλές συνεντεύξεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και γνώρισα πολλά παιδιά από άλλα σχολεία.

Πραγματικά το ταξίδι μου στην Αθήνα θα μου μείνει αξέχαστο!!!