Καμπάνια με στόχο την προτίμηση των καταναλωτών στα ελληνικά προιόντα θα ξεκινήσουν τα σούπερ μάρκετ.
Μέσα στον Ιούνιο θα ξεκινήσουν τα σούπερ μάρκετ δράσεις ενημέρωσης των καταναλωτών με στόχο την προτίμηση στα ελληνικά προϊόντα.
Συγκεκριμένα, τα σούπερ μάρκετ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, MY MARKET, ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ, ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ, θα εκτυπώσουν αφίσες με σύνθημα «ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά», οι οποίες θα τοποθετηθούν στα καταστήματά τους σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το ιδιο σύνθημα θα εκτυπωθεί και στις πλαστικές τους σακούλες.
«Οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν ακόμα μία ευκαιρία να σκεφθούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αποτελεί καθήκον όλων μας. Έτσι μετέχουμε και εμείς οι πολίτες ενεργά στη μάχη για την καταπολέμηση της ανεργίας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της βιοτεχνίας και της βιομηχανίας μας, τη στήριξη των αγροτών και παραγωγών μας, του τουρισμού μέσα στη χώρα μας. Έτσι στηρίζουμε την εθνική μας οικονομία» σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΓΣΕΒΕΕ.
Τα σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην καμπάνια αποδεχόμενοι τη σχετική πρόταση του «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε».
ΠΗΓΗ http://www.exypna.gr/#ixzz1OIKB9hIR