Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Το “καμάκι” των ζωδίων


Κριός: Καίγομαι!!! Μήπως μπορώ να χρησιμοποιήσω τον πυροσβεστήρα σου;

Ταύρος: Απλά ένιωσα την ανάγκη να ΄ρθω να σου μιλήσω. Είσαι πολύ γλυκιά και τα γλυκά είναι η αδυναμία μου.

Δίδυμοι: Σου καθυστερούν τα βιβλία της βιβλιοθήκης; Γιατί πάνω σε όλα έχεις γράψει τη λέξη «πρόστιμο».

Καρκίνος: Δώσε μου ένα τεταρτάκι! Θέλω να πάρω τη μαμά μου να της πω, πως μόλις γνώρισα τον άνθρωπο που θα παντρευτώ.

Λέων: Κάνει ζέστη ή είμαι εγώ τόσο καυτός;

Παρθένος: Μωρό μου, μήπως είσαι σκούπα; Γιατί μόλις σάρωσες τα πόδια μου.

Ζυγός: Αν άνθιζε ένα τριαντάφυλλο για κάθε φορά που σε σκέφτομαι, θα περπατούσα μέσα στον ανθισμένο κήπο μου για πάντα.

Σκορπιός: Σπίτι σου ή σπίτι μου;

Τοξότης: Γεια χαρά! Γράφω ένα θέμα για τα πιο φίνα πράγματα στη ζωή. Μπορώ να σου πάρω συνέντευξη;

Αιγόκερως: Είσαι τόσο χαριτωμένη από φυσικού σου, ή εξασκείσαι;

Υδροχόος: Είσαι καυτή. Μάλλον εσύ ευθύνεσαι για την υπερθέρμανση του πλανήτη.

Ιχθύες: Είναι και ο εσωτερικός σου κόσμος τόσο όμορφος;

asteriskos.wordpress.com