Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ -ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ..

- Έχω μόλις μακιγιάρει μία πελάτισσα, και με το που βγαίνει στην ρεσεψιόν, της λέει η νέα ρεσεψιονίστ : « Καλέ, σαν χελωνονιτζάκι είσαστε!».

- Διαιτολόγος προς την πελάτισα: «Όλες οι σαλάτες επιτρέπονται».Η πελάτισσα : «Και η ρώσσικη;»

- Κυκλοφορεί η εξής διαφήμιση: 10 ΚΙΛΑ ΔΩΡΕΑΝ. Ενημερώνω την ενδιαφερόμενη και με ρωτάει: « Δηλαδή εγώ που θέλω να χάσω μόνο πέντε, θα μου πληρώσετε τα υπόλοιπα;»

- Στην καμπίνα αισθητικής, κάνω μασάζ προσώπου σε ηλικιωμένη πελάτισσα. Στα πρώτα τρία λεπτά, πάντα την παίρνει ο ύπνος και ροχαλίζει τόσο δυνατά που ξεσηκώνει το κτίριο. Αφού ξυπνήσει, πάντα μου βάζει τις φωνές, ότι δεν της έκανα τίποτε και τσάμπα πληρώνει. Εκείνη τη μέρα, με το που αρχίζει το ροχαλητό, σηκώνομαι σιγά σιγά και δίνω μία κλωτσιά στον σιδερένο κάδο. Πετάγεται έντρομη και φωνάζει «Αει στο διάολο πιά, ούτε πέντε λεπτά ηρεμίας δεν μπορούμε να έχουμε στο κωλοχανείο σας». Πάλι μαλάκας εγώ.

- Ενημερώνω μία πελάτισσα για αδυνάτισμα, μέσα στο πολύ μικρό και αποπνικτικό γραφειάκι μου. Το κοριτσάκι που έχει μαζί της, αρχίζει και δυσανασχετεί. Εκείνη, προσπαθεί να το καθησυχάσει «Μαράκι μου, κάτσε φρόνιμα. Είμαστε εδώ γιατί η μανούλα θα γίνει σαν την κοπέλα». Το πιτσιρίκι, με κοιτάζει τρομοκρατημένο και φωνάζει: «Μαμάααα ζεν σέεεελωωωω».