Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Τι λέει εδώ ο ποιητής Υπουργέ μου; Γιατί εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω:

“*Ο κ. Βενιζέλος αποκάλυψε ότι η νέα δανειακή σύμβαση δεν θα έχει τη μορφή της πρώτης σύμβασης καθώς «ο διακανονισμός γίνεται μέσω EFSF» και άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να χρειάζονται 180 ψήφοι για την επικύρωσή της.”

Μπεννυ. ειμαι απο τους ελαχιστους που εχουν διαβασει το καταστατικο του ESM ( μετα τον Iουλιο 2012 ! ).

ΕΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ??????

ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΙΟΣ, ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΩΦΕΛΟΣ ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟ ESM ???

Μη μου λες εμενα για EFSF… πριν 4 μηνες ελεγα οτι θα μπουμε σε 30-50χρονια ζυγό !!! και ΕΓΙΝΕ !!

Ακουσε με Μπεννυ… μιλας πολυ. Εαν εισαι τοσο ειλικρινης και σιγουρος, ΔΩΣΕ Το Loan Facility Agreement Δημοσια, 2 μερες πριν την ψηφιση του !!!

2 μερες. Χωρις δικαιολογιες !! ΘΑ το δουμε μετα τεσι κ αλλιως. Μετα θα ειναι αργα για ολους σας/μας.

μερικες ερωτησεις ακομη…… διοτι η Πρασινη Σταχτη μου πεφτει βαρεια

- Τα κομματα της Αντιπολιτευσης ποτε θα εχουν το κειμενο????

- Ποιο θα ειναι το νεο Διλημμα-Εκβιασμος ??? ( ο 4ος στη σειρα απο 2009 !! )

- Ποιος θα μας δωσει την Η 6η Δοση, και ποσο θα μας κοστισει. 22 Αυγουστου ερχονται οι Ελεγκτες.. τι θα πουν?? παρτε την?