Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Τίτλοι τέλους








ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

UEFA B LEVEL

GREECE 0030-6942604151

CHARGE OF THE FOOTBALL MASS SPORTS SCHOOL OF AE PONTION KATERINI

FOOTBALL COACH U9 ΑΕ PONTION KATERINI

Web site: http://kfa21.blogspot.com/

https://www.facebook.com/pages/-KFA21-Katerini-Kinder-Futboll-Academie-21/153034328463

Email : kfa21@hotmail.de


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Σήμερα στις 01/09/11 με την παρούσα επιστολή, θα ήθελα να ενημερώσω την Διοίκηση όσο και την Τεχνική Διεύθυνση της ΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ότι παραιτούμαι από τα καθήκοντα μου ως προπονητής του τμήματος γεννηθέντων 2002 και των ευθυνών μου στον τομέα οργάνωσης των Τμημάτων Υποδομής και Ανάπτυξης της ΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.

Θεωρώ τιμή μου που εργάστηκα σε μία μεγάλη ομάδα όπως είναι η ΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ και ανεκτίμητης αξίας τις εμπειρίες και γνώσεις που απέκτησα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση, τους συνεργάτες και συναδέλφους μου στην ακαδημία για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν, όπως επίσης και τους ανθρώπους σε όλα τα τμήματα της ΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ για την συνεργασία και την επικοινωνία που είχαμε τα δύο αυτά χρόνια.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες πηγάζουν μέσα από την καρδιά μου για τους γονείς της Σχολής Ποδοσφαίρου και ιδιαίτερα στους πρωταθλητές της ψυχής μου, τα παιδιά του τμήματος U9 και στους γονείς τους για την συμπαράσταση, την αγάπη και τον σεβασμό που επέδειξαν στο πρόσωπο μου.

Με εκτίμηση

Κωνσταντίνος Δεληγιαννίδης