Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΓΡΑΨΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ..


Κώστας Χατζηχρήστος: Μην κάνεις χειραψίες γιατί... Πού είσαι; Σε κολλάω μια...

κουτουλιά στο ψωμοσάκουλο και θα κάνεις δέκα μέρες να φας! Τ' ακούς; Δεν μπορείς να μου συμπεριφέρεσαι έτσι!
Κώστας Δούκας: Τι 'ν' αυτά που μου λες ρε;
Κώστας Χατζηχρήστος: (Κορδώνεται) Τι με κοιτάς; Έτσι και ξετυλιχτώ θα γίνω ένα κι ενενήντα και δε θα σε γλιτώνει άνθρωπος!
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Είναι ένας πεθαμένος εδώ!
Άγγελος Αντωνόπουλος: Είναι ένα πλαστικό ομοίωμα των σπλάχνων δεσποινίς. Είμαι γιατρός βλέπετε...
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πολύ έξυπνο αυτό. Βλεπετε πως είναι ο άνθρωπος από μέσα και πάτε στα σίγουρα. Όπως η μοδίστρα με το πατρόν...
Ίλυα Λιβυκού: Αστυνομίος;
Βασίλης Λογοθετίδης: Όχι, Φαγκρίος!

Θανάσης Βέγγος: Για πιάστε το τιμόνι... Όχι έτσι, απαλά! Δεν πέφτουν επάνω του για να μπορεί να περιστρέφεται... Αλλά πώς να περιστραφεί; Σφίχτε λίγο την κοιλιά σας... Ωραία! Τώρα με χαμόγελο και με γλύκα... Όχι σε μένα η γλύκα. Μπροστά να κοιτάτε... Μπροστά και μακριά... Τώρα βάλτε μπρος. Γυρίστε διακόπτη και πατήστε μίζα... Λάθος, τα χάσατε... Ούτε... Αυτό είν΄ το ραδιόφωνο... Ωραία! Τώρα δε μένει να ρίξουμε τα κουκιά για να βρούμε που είναι η μίζα... [Τη βρίσκει] Δόξα τω Θεώ... [Γυρνάει πολύ ώρα τη μίζα] Σιγά κυρία μου! Δεν είναι αεροπλανο να δοκιμάζετε τον έλικα!
(Πέφτουν σ΄ ένα χαντάκι και χτυπάνε σ΄ ένα βαρέλι)
Θανάσης Βέγγος: Κυρία μου, ορίστε, χάνδαξ! Καλά, το χαντάκι δεν το είδατε, το βαρέλι δεν το είδατε;
Μαίρη Μεταξά: Με συγχωρείς κύριε Μπάμπη!
Θανάσης Βέγγος: Μα έτσι όπως το πας το ρημάδι, σε λίγο θα είμαστε κι οι δυο συγχωρεμένοι!
Νίκος Σταυρίδης: Ποιος είναι εδώ;
Γιάννης Γκιωνάκης: Εμείς οι δύο!
Έλλια Καλιγεράκη: Λέω να φύγω για την Ελβετία.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Στάσου παιδί μου. Είπαμε να ψυχράνουμε κάπως τη σχέση μας. Όχι να τη ρίξουμε στους παγετώνες των Άλπεων!
Κώστας Χατζηχρήστος: Εμένα με το «ρε», να μη μου μιλάς, γιατί εγώ το «ρε» δεν το σηκώνω! Ούτε χειρονομίες δε σηκώνω, ακούς;
Κώστας Δούκας: Εσύ μου κάνεις χειρονομίες!
Κώστας Χατζηχρήστος: Σου κάνω χειρονομίες για να μη μου κάνεις εσύ!