Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Και εν τέλει ενέδωσα στον πειρασμό… Έχει κάτι χειλάρες… Πως να αντισταθώ??? Με φιλάει με άγριο πάθος και...


Γεια.. 
Αρχικά το μόνο που έκανα ήταν να πατήσω »είμαι ερωτευμένη» στην αναζήτηση γιατί είμαι και θέλω να το βλέπω να το γράφω να το ακούω να το νιώθω.. Η δική μου ιστορία έχει ως εξής λοιπόν.. Φέτος το καλοκαίρι είχα χωρίσει...
(για ακόμη άλλη μια φορά)με το αγόρι που τα είχα από 15 χρονών εδώ και 5 χρόνια…. Ήταν καλοκαίρι… Εκείνος δεν έκανε τίποτα να με ξανακερδίσει… Πιο συγκεκριμένα εγώ είχα ένα φίλο από το σχολείο δεν βγαίναμε ποτέ απλά μιλούσαμε στο σχολείο στο φροντιστήριο ως εκεί….
Αργότερα περάσαμε και στην ίδια πόλη και εξακολουθήσαμε να μιλάμε κ πόσο μάλλον τότε ήθελα περισσότερο να μιλάμε επειδή δεν ήξερα κανέναν άλλον.. Κι αυτός ήθελε να κάνουμε παρέα να βγαίνουμε αλλά εγώ πάντα όποτε έβρισκα ευκαιρία έφευγα από την πόλη που σπούδαζα και πήγαινα να συναντήσω το πρώην αγόρι μου κι έτσι τον έγραφα τον φιλαράκο μου… Αλλά όμως εντάξει κρατούσαμε μωρέ επαφή, κανένα μηνυματακι, κανένα γεια στο δρόμο όποτε τυχαία συναντιόμασταν και ψιλή κουβεντούλα στο όρθιο ε αυτααα… Το καλοκαίρι όμως τον πήρα ένα τηλέφωνο ενώ ήμουν στη δουλειά κ του είπα να περάσει αν ήθελε καμιά βόλτα.. Η ώρα ήταν 1 και τη νύχτα .. Κι εκείνος εννοείται πως ήρθε..
Ποτέ δεν το είχα κάνει αυτό..σίγουρα χάρηκε και ήρθε… Και από εκείνο το βράδυ περνούσε κάθε βράδυ.. Και μου ζήτησε να βγούμε… Αλλά εγώ δεν είχα καταλάβει η μάλλον δεν ήθελα γιατί σκεφτόμουν τον πρώην μου ακόμη… Εν τέλει βγήκαμε τον 15αυγουστο και μόλις γυρίσαμε με το αυτοκίνητο με πήγε σε ένα μέρος που ποτέ δεν έχω πάει και φιληθήκαμε και ήταν υπέροχα τέλεια… Νόμιζα πως αυτό ήταν… Έγινε η φάση και ως εκεί…
Δυστυχώς όμως ήθελα πάλι και πάλι  και να τον δω και του μιλήσω και να είμαι μαζί του… Και αυτός επίσης… Ερχόταν συνέχεια και ξαφνικά στη δουλειά και όταν έφευγε εκείνον σκεφτόμουν.. Κάποια μέρα όμως γύρισε ο πρώην και εγώ θέλοντας να δώσω ευκαιρία στη μακροχρόνια αυτή σχέση μας δέχτηκα να είμαστε μαζί πάλι… Κι έτσι τελείωσε το ειδύλλιο με τον »φίλο΄΄ μου και όταν του το είπε έφυγε συντετριμμένος λέγοντάς μου »όταν ξεκαθαρίσεις την κατάσταση πάρε με τηλέφωνο»…
Στεναχωρήθηκα πολύ γιατί ρε δεν ήθελα να τον χάσω…. Και αυτό μου έβγαινε όσο ήμουν με τον πρώην μου σκεφτόμουν τον »φίλο» μου!!! Κι ένα βράδυ αποφάσισα να χωρίσω και να τρέξω στο φίλο μου…ναι ήρθε αλλά δεν ήταν όπως στις αρχές…. Είχε πληγωθεί… Μου το είπε…τώρα συνειδητοποιώ πως…..είμαι ερωτευμένη μαζί του…αλλά το διλλημα μου είναι να σταματήσω αυτήν την κατάσταση και να μείνουμε φίλοι???γιατί δεν θέλω να τον χάσω από τη ζωή μου και του το έχω πει… Δε με νοιάζει τι θα σκεφτεί με αυτοο… Δεν τον είδα να χάνεται μετά από αυτό που είπα…μου αρέσει τρελά… Μια φορά επιχείρησα να βγω μαζί του φιλικά και μόνο εκείνος όμως με πείραζε και έδειχνε να με θέλει….
Και εν τέλει ενέδωσα στο πειρασμό… Έχει κάτι χειλαρες… Πως να αντισταθωωωωωω??? Με φιλάει με άγριο πάθος και φροντίδα ταυτόχρονα…είναι κάτι το μοναδικό.. Είναι Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο Σ….του το έχω πει άλλωστε…τον κοιτάζω και τον χαζεύω και χαμογελάω… Μου βγαίνει αυθόρμητα… Μου λέει τον αγχώνει όπως τον κοιτάζω… Του αρέσω το ξερό… Με θέλει… Τώρα που ήρθαμε στη πόλη που σπουδάζουμε ελπίζω να τον κερδίσω πάλι…
Παρεμπιπτόντως είναι ΛΕΩΝ(ΜΕ ΕΧΕΙ ΜΑΓΕΨΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ) και ειμαι ΔΙΔΥΜΟΣ..(ΕΞΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ)…ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΣΑΝ ΤΡΕΛΗ???ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ…