Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Η ΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ SEXY, ΛΕΕΙ Η Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΛΑΡΙΣΑΙΑ ...ΜΟΝΤΕΛΑ, ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΗ ΜΕ ΠΙΑΝΟ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΑ


Βάσια Ζέρβα: Φονικές καμπύλες!

Μια γλυκιά και ευαίσθητη Ιχθύς, παράλληλα όμως και δυναμική. Η Βάσια Ζέρβα δηλώνει μοντέρνα, ανοιχτόμυαλη και δεν φοβάται να δοκιμάζει καινούργια πράγματα.

Στον ελεύθερο χρόνο της απολαμβάνει ιδιαίτερα τις βόλτες με τους φίλους της, αλλά και μικρές αποδράσεις εκτός Αθηνών.

Ιδιαίτερα κοινωνική, είναι η ψυχή της παρέας. Αυθόρμητη και μυστηριώδης, θεωρεί το πιο δυνατό της σημείο τις καμπύλες της, που μαγνητίζουν τα ανδρικά βλέμματα...

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ: «Γεννήθηκα πριν από είκοσι τρία χρόνια στη Λάρισα, όπου και μεγάλωσα. Ως φοιτήτρια έμεινα στη Θεσσαλονίκη και αποφάσισα να επιστρέψω στη γενέτειρά μου και να συνεχίσω τις σπουδές μου εδώ».

ΠΤΥΧΙΑ (ΓΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟ): «Εχοντας ήδη ένα πτυχίο στην κατοχή μου, έχω σπουδάσει Προσχολική Αγωγή, συνεχίζω με σπουδές στη Νοσηλευτική που μου αρέσει επίσης πολύ», μας λέει και προσθέτει: «Η στολή της νοσηλεύτριας είναι sexy!» Μιλάει επίσης αγγλικά και γαλλικά και στο παλμαρέ της έχει και μουσικές σπουδές.



ΠΑΡΘΕΝΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ: Σε φωτογραφήσεις για editorials και καταλόγους στη Θεσσαλονίκη.

ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ: «Το modeling για εμένα ξεκίνησε τυχαία, αλλά σίγουρα θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό και μελλοντικά. Μου αρέσουν κυρίως οι φωτογραφήσεις για καταλόγους μόδας και διαφημίσεις, δεν θα έλεγα όμως όχι στην πασαρέλα».

ΣΤΙΓΜΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ: «Τα ψώνια μού φτιάχνουν τη διάθεση, όπως άλλωστε σε κάθε γυναίκα!»

ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΜΕ... τα ταξίδια, ιδιαίτερα σε παραθαλάσσια μέρη.

ΣΥΧΝΑΖΩ: «Παντού!! Η καλή παρέα και η όμορφη διάθεση μετράνε για μένα!»

IΔΑΝΙΚΟΣ ΑΝΤΡΑΣ: «Θέλω δίπλα μου έναν γοητευτικό και ευγενικό άντρα που θα με κάνει να περνάω όμορφα και, κυρίως, να αισθάνομαι ηρεμία και ασφάλεια μαζί του».