Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

ΠΟΝΗΡΕ ΚΟΠΡΙΤΑΚΟ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΡΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ...ΠΕΙΝΑΣ ΣΟΥ, ΆΚΟΥ 300 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 2 ΜΕ 3 ΩΡΕΣ ΚΥΡΙΛΕ ΔΟΥΛΕΙΑΣ! ΟΥΣΤ ΡΕ

Τελικά ρε συνΕΛΛΗΝΕΣ, είμαστε άξιοι της ...πείνας μας!
Ζητώ από έναν ηλεκτρονικό να μου κάνει μια σύνδεση, σε κάποια μηχανήματα στο μαγαζί μου. Κάποιες συνδέσεις και μάλιστα ...ρουτίνας! Συνδέσεις τριών τεσσάρων μηχανημάτων, με μιά κεραία που θα κάνουν δουλειά απλή και συγκεκριμένη.
Και ρυθμισμένα είναι και λειτουργούσαν, απλά όλη η ιστορία ήταν ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗΣ!
ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΔΩ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΝΤΕ ΕΞΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΩ ΠΙΟ ΚΕΙ! ΆΡΑ ΟΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΔΩ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ.
Ακούστε και το πιό ωραίο, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΔΩ ΧΩΡΟ ΣΤΟΝ ΕΚΕΙ.....
Άρα αυτός ο θρασύς νεαρός ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΌΠΟΙΕΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ....
ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΛΙΣ 2 Ή 3 ΩΡΩΝ....
Ξέρετε πόσα μου ζήτησε ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΠΟΝΗΡΟΣ ΜΙΚΡΟΣ;
ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ, ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ 300 ΕΥΡΩ....
Βέβαια εγώ του έκλεισα το τηλέφωνο στα μούτρα και το μόνο που λέω ξέρετε πιό είναι...
ΑΛΗΤΑΚΟ, ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΟΥ.....
Ξέρετε πόσα παίρνει αυτός ο κοπρίτης για μηνιάτικο εκεί που προσφέρει τις υπηρεσίες του;
ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ, ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ 300 ΕΥΡΩ....
300 ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΚΙ ΕΔΩ "ΑΡΠΑΧΤΗ" ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΟ ΚΑΙ 300 ΓΙΑ 2 ΜΕ 3 ΩΡΕΣ!
Εν τέλει κοπριτάκο είσαι άξιος της ...φτώχειας σου, ποιός είσαι εσύ ρε που θέλεις για 2 με 3 ώρες 300 ευρώ; Εδώ γιατρός που κάνει μιά  εγχείρηση δεν σου παίρνει περισσότερα από αυτόν τον κοπρίτη και σου σώζει και την ζωή....
ΚΙ ΕΣΥ ΡΕ ΠΟΝΗΡΕ ΚΟΠΡΙΤΑΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΡΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ...ΠΕΙΝΑΣ ΣΟΥ, ΆΚΟΥ 300 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 2 ΜΕ 3 ΩΡΕΣ ΚΥΡΙΛΕ ΔΟΥΛΕΙΑΣ! ΟΥΣΤ ΡΕ


Ένας φτωχός πλην τίμιος ΚΙ ΟΧΙ ΠΟΝΗΡΟΣ ΚΟΠΡΙΤΑΚΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ.