Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Το πάθος για τη λευτεριά είναι δυνατότερο απ' όλα τα κελιά...


Όταν πηρα σημερα τα παιδια μου από το Σχολειο , τα ρώτησα πως περασαν.
Μου λεει ο μικρος…

΄΄ Ε να , μας ρωτησε η δασκαλα πως...

περασαμε τις γιορτες΄΄
΄΄Και τι της ειπες αγορι μου ?΄΄
΄΄Πως πήγαμε στις φυλακες του Κορυδαλλού…αλλα δεν τις ηξερε΄΄
(Ωχ)
΄΄Και που το καταλαβες πως δεν τις ηξερε ? ΄΄
΄΄Γιατι μου ειπε ..ΠΟΥ ??!! ΄΄
(Ωχ ωχ)
΄΄Σε ρωτησε κατι άλλο ? ΄΄
΄΄Με ρώτησε τι καναμε εκει.. και της ειπα ότι φωναζαμε συνθηματα και μετα με ρωτησε τι συνθηματα ?...΄΄
΄΄Και εσυ τι της ειπες ?? ΄΄
΄΄ Της ειπα… να το πω φωναχτα ? …μου ειπε … και της το ειπα ΄΄
΄΄Ποιο ?? ΄΄

΄΄ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ΄΄


ΥΓ

Όταν τον ρωτησα γιατι της ειπε για τις φυλακες μου ειπε…

- Γιατι ολοι ελεγαν πως έκοψαν βασιλόπιτα.. βλακειες δηλαδή…