Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Μπορεί να δουλεύει στο «Πρωινό Αnt1», αλλά για αυτόν είναι ακόμα το «Καλημέρα Ελλάδα».


Ο λόγος βέβαια για τον Γιώργο Παπαδάκη, ο οποίος νιώθει ότι... ακόμα και τώρα που άλλαξε όνομα η εκπομπή είναι το παιδί του

«Αυτή η εκπομπή είναι το μικρό μου το παιδί. Μην ξεχνάς ότι η πρωινή ζώνη είναι δημιούργημα και όταν έχεις μικρό παιδί, αισθάνεσαι και εσύ παιδί. Γεμίζει η ζωή μου, με αναζωογονεί, μου δίνει την ευκαιρία να επικοινωνώ με τον κόσμο και μου έχει δώσει την δυνατότητα να φτιάξω τη δική μου οικογένεια. Γιατί εγώ παράλληλα με την εκπομπή έκανα και την οικογένεια μου…», λέει.

Δεν τον πειράζει καθόλου να ξυπνάει πρωί, το κάνει άλλωστε ακόμα και όταν δεν δουλεύει, ενώ για την αλλαγή του ονόματος της εκπομπής, λέει μιλώντας στο TVΈθνος: «Στην καρδιά μου είναι ακόμα «Καλημέρα Ελλάδα», αλλά είμαι επαγγελματίας και πρέπει να στηρίζω τις επιλογές του σταθμού όπου δουλεύω και τον προγραμματισμό του. Άλλωστε μπορεί να έχτισα την πρωινή ζώνη, αλλά ανήκει στον Αnt1, όχι σε μένα. Μες τη καρδιά μου είναι το «Καλημέρα Ελλάδα» και μες στις επιλογές του σταθμού είναι το «Πρωινό», που υπηρετώ αυτή τη στιγμή. Αλλά είναι δυνατόν να ξεχάσεις κάτι που έκανες είκοσι χρόνια; Πολύ δύσκολο».

Τέλος, τονίζει ότι ζει και ο ίδιος την αγωνία του Χ. Φερεντίνου, της Σ. Χρηστίδου και της παρέας τους, γιατί είναι κάτι καινούργιο. Και όπως λέει: «Αν και δεν συμμετέχω στη διαδικασία της εκπομπής, στο κομμάτι το δικό τους, είναι σαν να συμμετέχω».