Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ - ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΩ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ...ΜΕΙΝΩ

ΗΛΙΑΣ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ "Ρε συ Ευγένιε, που θα πάει ρε, το χάλι μας;"
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ "Άσε ρε Ηλία, έπαθα την πλάκα μου μ αυτά που ζω τώρα που είμαι υποψήφιος με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ"
ΗΛΙΑΣ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ "Τι; Θέλεις να γίνεις Βουλευτής; Και πως ρε συ Ευγένιε, Πως ρε συ μετά θα πουλάμε πατάτες; Πως ρε συ Ευγένιε μετά θα γκρεμίσουμε τα διόδια; Μήπως γίνεις κι εσύ μέρος του συστήματος;"
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ "Λες ρε συ Ηλία, εκεί στην Αθήνα να με ...χαπακώσουν και να μπλέξω; Λες να με ψεκάσουν και να γίνω μέρος του συστήματος; Πλάκα μου κάνεις;"

"ΆΣΕ ΡΕ ΗΛΙΑ ΚΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ - ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΔΕΝ ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ, ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΡΕ ΣΥ ΗΛΙΑ ΗΡΘΑ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ....."