Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Είναι άραγε αυτός που βλέπω, σ αυτές τις εκλογές Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ;



 ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Με τον Δημήτρη Κεραηλίδη....

  • Είναι άραγε αυτός που βλέπω, σ αυτές τις εκλογές Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ;
  • Άραγε να ΄ναι αναρωτιέμαι;
  • Λες ρε συ φίλε μου να μας …δουλεύει;
  • Ψάχτηκα και αναρωτήθηκα συνάμα…
  • ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΥΤΟΣ;
  • ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑ;
  • ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΑ;
  • ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ;
  • ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕ Ή ΈΡΙΞΕ ΑΘΕΛΑ Ή ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ;
  • ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ… ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ… ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ;;;
  • Μου είπε ένας άνθρωπος που τον αγαπάει ΑΛΗΘΙΝΑ, πριν μέρες….
  • «Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ….»
  • Κι εγώ από εκείνη την μέρα άρχισα να ψάχνομαι….
  • ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΙ ΟΧΙ …ΒΟΥΛΕΥΤΗ!
  • Και κάπως έτσι τότε έχασε….
  • ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΚΛΟΓΕΣ…
  • Δεν ξέρω αν πιστεύω στην αλλαγή του, εκείνο που ξέρω όμως είναι πως τώρα κάνει εκλογές, με αγωνία...
  • Κι έχει μαζί του και την …αλήθεια του!
  • Αυτή η αλήθεια δεν ξέρω αν είναι η δική μου αλήθεια, όμως είναι η δική του αλήθεια….
  • Της μετάνοιας ή όχι δεν ξέρω….
  • Εκείνο που ξέρω είναι πως η αλήθεια του είναι κάτι….
  • Είναι κάτι που μέχρι τώρα δεν το έκανε, άρα και δεν το …είχε!
  • ΚΙ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΗ ΤΟΥ…
  • Είναι καλός ο Γιώργος;;;
  • ΙΔΩΜΕΝ…
  • ΓΙΩΡΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕ, ΑΝ «ΠΕΙΣΕΙΣ» ΤΟΝ ΚΥΡ ΘΑΝΑΣΗ ΣΤΟΝ ΛΟΦΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ, ΑΝ ΣΕ ΨΗΦΙΣΕΙ Η ΚΥΡΑ ΣΟΥΛΑ Η ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΨΗΦΙΖΕ ΚΙ Ο ΚΥΡ ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ο ΨΙΛΙΚΑΤΖΗΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΕ…. Έ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΩ ΚΙ ΕΓΩ…
  • ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΓΩ ΡΕ ΣΥ ΓΙΩΡΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ…
  • Να δω αν σε πιστέψουν όλοι εκείνοι οι 25.000 άνθρωποι που στις προπροηγούμενες εκλογές σε είχαν πιστέψει….
  • Πάντως να ξέρεις πως είσαι σε καλό δρόμο…
  • ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟ ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΩ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ;
  • ΕΠΕΙΔΉ ΤΗ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ… ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ;;;
  • Ας είναι κι …έτσι!!!
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑ