Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Μαρία Μίχου: Υπόσχομαι να είμαι στο πλευρό σας ώστε οι αγώνες μας να έχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.


Είναι ώρα ευθύνης και δουλειάς για όλους!
Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου, δίνοντας μου την ευκαιρία να εκπροσωπήσω το νομό μας στη Βουλή.
Η τιμή είναι μεγάλη, η ευθύνη όμως ακόμη μεγαλύτερη.
Από την πλευρά μου δεσμεύομαι να διαθέσω όλες μου τις δυνάμεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της περιοχής μας, ώστε να φανώ αντάξια των προσδοκιών σας.
Στη δύσκολη εποχή που διανύουμε χρειάζεται να αγωνιστούμε όλοι ΜΑΖΙ για να διατηρήσουμε ζωντανές την ελπίδα και την αισιοδοξία μας.
Μας περιμένουν σκληροί και ουσιαστικοί αγώνες για το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας.
Υπόσχομαι να είμαι στο πλευρό σας ώστε οι αγώνες μας να έχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Είναι ώρα ευθύνης και δουλειάς για όλους.

Με τιμή

Μαρία Μίχου