Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Αδελφέ μου Γκίντερ

Κεντρική Μακεδονία Ποιοι εκλέγονται στην Πιερία;
Αδελφέ μου Γκίντερ,
Σου φωνάζω από ψηλά,
Στέντωρ με λένε,
Στον Όλυμπο βρίσκομαι, εδώ γεννήθηκα
Παιδί του Χώρου και του Χρόνου των Θεών!

-Σου φωνάζω και δεν ντρέπομαι
Που η φωνή μου είναι κλάμα πλέον!-


Ο τόπος μου, ο τόπος σου
Μήτρα κοινή του Λόγου και της Ορμής
Του συμπαντικού φωτός Συσσωρευτής και Ακτινοβόλος
-Προμηθέα τον βαπτίσαμε-
Της μεγαλοσύνης του ανθρώπου με Χρέος
-Σωκράτη ή Αντιγόνη την αποκαλέσαμε!-

Αδελφέ μου Γκίντερ,
Με την κραυγή μου σε καλεί ο Ξένιος Ζευς
Στον τόπο μας να φτάσεις έγκαιρα
Να δεις και να καταγγείλεις στην Αγορά των Εθνών
Νεοβαρβάρους στίφη
Με πένες, με οθόνες, με κάλπες
Βιάζουν κατ΄ εξακολούθηση την Ελλάδα
Λογχίζουν τους Έλληνες, όξο τους δίνουν
Καθυβρίζουν τους Θεούς
Πασχίζουν να στειρώσουν διαπαντός την Μήτρα
Που γέννησε το Παν ως Φως!

Αδελφέ μου Γκίντερ,
Μου τα ΄δωσε για έναν σκοπό
Τα πέδιλά του ο Ερμής
Μας αρκεί από ένα τώρα
-Φόρεσέ το, βιάσου!-
Να μηνύσουμε στους αισχρούς Μνηστήρες
Πως ο Οδυσσέας θα γυρίσει πάλι στην Ιθάκη
Θα τους τοξεύσει θανατερά
Με ηλιαχτίδες του απόλυτου Φωτός
Και θα τους θάψει στην Εσπερία!

Αδελφέ μου Γκίντερ,
Ομολογητής της αλήθειας και πάλι
Λέω πως εδώ γεννήθηκαν
Κι ο Λεωνίδας μα και ο Εφιάλτης
Σε καλώ να υμνήσουμε τον Πρώτο
Να γκρεμίσουμε τον προδότη
Αυτός ο καιρός ήρθε τώρα
Του διωγμού των Δαιμόνων και των Αθλίων
Από το Κλεινόν Άστυ!

Αδελφέ μου Γκίντερ,
Παρακαλώ σε, μην κουραστείς
Να λογίζεσαι και να πονάς τον τόπο μου
Δεν είναι μια χώρα
Η Ελλάδα είναι
Η Πηγή και το Φως
Η Ανάσα και η Αλήθεια
Το Αλεξήλιο της υφηλίου
Ενάντια στην έρημο της Άγνοιας και της Ατεχνίας!

Αδελφέ μου Γκίντερ,
Από τις Συρακούσες αιώνες μου ζητάς
΄΄Δος μοι πα στω και ταν γαν κινήσω!΄΄
Σου δίνω, λοιπόν, πού να σταθείς
Ο τόπος μου, ο τόπος σου είναι αυτός
Η Ελλάδα μου, η Ελλάδα σου είναι
Μόνον από εδώ μπορεί κανείς να κινήσει τα πάντα!

Αδελφέ μου Γκίντερ, στοχάσου και στέργε τους Έλληνες
Ως Μέγας Έλλην κι εσύ!
-ΘΕΛΩ ΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!-
Και σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς
Που μες την καρδιά σου με έχεις!

Ευγένιος Παπαδόπουλος-Ολύμπιος
Λογοτέχνης-Βουλευτής (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ)