Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Το σόι μου μέσα (στη βουλή) ...




Πότε είχε πάρει χρυσό ο Μελισσανίδης; Το 96’ στην Ατλάντα δεν ήταν; Ε, ο εγκέφαλός μου κατάφερε να αποθηκεύσει μια δήλωσή του από εκείνη την εποχή: Συγκεκριμένα, είχε δηλώσει σε μια συνέντευξή του πως μάλωσε με τον τότε φαντάρο αδερφό του, επειδή...


δε μεσολάβησε (ως αξιωματικός του στρατού, ελέω του μεταλλίου) στο να πάρει καλή μετάθεση ή να απολαύσει καλύτερη μεταχείριση στο στρατόπεδο που βρισκόταν.

Εννοείται πως ξεσηκώθηκε το μισό πανελλήνιο εναντίον του Ολυμπιονίκη και δεν το κρύβω πως ήμουν κι εγώ ανάμεσα σ’αυτούς που όποτε τον έβλεπαν στην τηλεόραση, τον μούντζωναν, συνοδεία του επιφωνήματος «όρσε». Σήμερα μουντζώνουμε (κι όχι μόνο) όσους Τραγάκηδες και Πολύδωρες εκμεταλλεύτηκαν τη δύναμή τους και «τρούπωσαν» αδέρφια, αλήτες, πουλιά σε θέσεις στη βουλή.

Τελικά είμαστε ηθικοί ή όχι; Έχουμε δίκιο ή άδικο; Μας παίρνει να ξεφωνίζουμε; Θα ήταν σωστό να παραμείνουμε κυνικοί; Βασανιστικές απορίες. Τέλος πάντων, ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» είχε ασχοληθεί ξανά με παρόμοιο θέμα πριν δύο χρόνια (με κεντρικό πρόσωπο την Τζάκρη -ακολούθησαν μάλιστα "απειλές" εναντίον μου και της Σεμίνας από έναν Δοθράκι των blogs), όπου τίποτα δε φαίνεται να άλλαξε από τότε στην πολιτική ζωή: