Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ: "ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΒΟΗΘΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ...ΓΚΛΙΤΣΑ"

Όταν της δώρισαν της κυρίας Αντιπεριφερειάρχου την εικόνα της Παναγίας που να ήξερε τότε πως κάποια στιγμή θα της χρειαζόταν απόλυτα;;; Κι όμως.... 
Πληροφορίες της τελευταίας στιγμής λένε, πως η Σοφία Μαυρίδου ...γονυπετής προσευχόταν μπροστά στην εικόνα της Παναγιάς κι είχε στα χέρια της και την γκλίτσα κι έλεγε, "Παναγία μου δως μου υπομονή, κάνε να τελειώσει αυτό με τον φίλο μου Ηλία, γιατί δεν ξέρω τι θα κάνω. Κάνε να τον ηρεμήσεις κι εγώ θα ανάψω λαμπάδα ίσα με το μπόϊ της γκλίτσας μου, ειδ άλλως; Θα πάρω την ...γκλίτσα μου κι όποιον πάρει ο ...χάρος!

ΥΓ: Το κείμενο είναι "βουτηγμένο" σε μεγάλο ...ποτάμι χιούμορ, με την ευχή να τελειώσει κάποτε αυτή η κόντρα μεταξύ Περιφέρειας και Επιμελητηρίου.