Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009 ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΗΘΕΛΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ..... ΤΩΡΑ ΤΙ;;;;



  31 Δεκεμβρίου .Τικ τακ τικ τακ .Η ώρα περνάει .Έρχεται το νέο έτος .Έρχεται το 2010 .Για τον κάθε άνθρωπο χτυπάει και μια διαφορετική καμπάνα-δίνεται ένα νέο σήμα .Ένας ενήλικας αναρωτιέται για το τί θα τοθ φέρει η νέα χρονιά ,μια γυναίκα στενοχωριέται που θα μεγαλώσει κατά ένα χρόνο και ένα παιδί αγωνιά να δει τον Αϊ-Βασίλη με τα δώρα .Λοιπόν ,αφού και εγώ ανήκω στην Τρίτη κατηγορία ,περιμένω τον χοντρό κύριο με τη μακριά γενειάδα και το χαρακτηριστικό "ΧΟ ΧΟ ΧΟ ΧΟ "να ηχήσει στα αυτιά μου.
  Έκανα και εγώ μια λίστα για τη Λαπωνία ,για τα ξωτικά του Αϊ-Βασίλη ,μόνο που φέτος ζήτησα κάτι διαφορετικό .
  
      Αγαπητέ μου Αϊ-Βασίλη(δηλαδή κ .Τάκη),

   Είμαι η Χριστίνα και είμαι 15 χρονών ,μια άτυχη μαθήτρια αφού αναγκάζομαι να υποστώ για άλλα 4 χρόνια (συνολικά 12) αυτό που κάποιοι ονομάζουν "Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα" .Χα Χα Χα !
  Επίσης ,είμαι ανήλικη-ένα παιδί που ζω σε μια χώρα που κανείς δε με αναγνωρίζει ως ενεργό μέλος της κοινωνίας(γιατί δεν ψηφίζω ,φυσικά!!!)αλλά με θυμούνται μόνο όταν τους συμφέρει(για να μου ρίξουν την ευθύνη  για όλη αυτή την αθλιότητα που επικρατεί στη χώρα μας ,βεβαίως βεβαίως !).
 Ακόμη ,είμαι κάτοικος της πιο όμορφης χώρας στον κόσμο που δυστυχώς πνίγουν το τσιμέντο ,οι πολυκατοικίες.Α! ναι και κάτι φυλακές που βρίσκονται μέσα στην πόλη και μας τις πασάρουν για σχολεία.Χα!Και εγώ που μικρή ονειρευόμουν ότι τα σχολεία ήταν όμορφα κτήρια , με μεγάλες αίθουσες ,ΠΡΑΣΙΝΟ ,μεγάλες αυλές και χαμογελαστά πρόσωπα(τους καθηγητές εννοώ καλέ!!!)?
 ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ???!!!
  Το ξέρω ότι αυτό το γράμμα δεν θα ταιριάζει με τα υπόλοιπα χριστουγεννιάτικα που θα λάβεις γιατί είναι περισσότερο διαμαρτυρία παρά γράμμα εύθυμο ,παιδικό ,από αυτά που αρμόζουν σε τέτοιες περιστάσεις αλλά Άγιε μου Βασίλη αν εσύ είσαι η τελευταία  μας ελπίδα τότε πώς να μη ζητήσουμε τη βοήθειά σου(εμείς τα παιδιά γιατί αν είναι να περιμένουμε τους  μεγάλους.)?
Και τώρα να σου ζητήσω το.δωράκιι μου?

Μπορείς ως δια μαγείας να κανείς τους ανθρώπους να μαθαίνουν απ' τα λάθη τους(όπως λέει και  ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ ,δηλαδή των καλών μας καθηγητών που εξαιτίας τους και της υποτιθέμενης παιδείας τους εμείς δεν περνάμε Χριστούγεννα ,ο κ.Σιαμάγκας υποστηρικτής του ρήτού"  μαθαίνουμε απ'τις επιτυχίες μας" αλλά επειδή όλοι μεγάλοι κάνουν περισσότερα λάθη ας μάθουν απ'αυτά καλύτερα...)?


Υ.Γ. Και μην τολμήσει να μου πει κανείς ότι δεν υπάρχει Αϊ-Βασίλης......



Aναρτήθηκε από: το-όνομα-σας