Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Κι εκεί που το παιδί εκ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ήταν με το ένα πόδι στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ κι οι γονείς στο ....ΠΟΥΘΕΝΑ, ήρθε ο ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ που τον λένε ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΣΧΑΛΗ και όπως δείχνουν τα πράγματα και πιστεύει κι η ΜΑΝΟΥΛΑ το ΣΠΟΥΡΓΙΤΙ ΤΗΣ θα συνεχίσει να ΠΕΤΑΕΙ στη ΓΗ κι όχι στους ...ΟΥΡΑΝΟΥΣ!


Η ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΙΚΡΟΥ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙΟΥ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΟΣΧΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ....ΛΕΦΤΑ! ΦΤΟΥ ΜΑΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΠΟΥ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ 5ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ, ΘΕΛΕΙ ...ΛΕΦΤΑ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ...ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ! ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣ@#$#@@Η ΜΟΥ ΦΤΩΧΟΣ; ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ..... ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣ##@#$#@$%Η ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΦΤΩΧΟΥ; ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!!!

ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ..... 

·  Και δεν μου λες ρε συ αδερφέ;;;; 
·  ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΓΟΝΙΟΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ 150 ΟΡΟΦΟΥΣ;;;; 
·  Μην πας να γελάσεις κι ούτε καν να ...χαμογελάσεις φίλε μου!!!
·  ΓΙΑΤΙ; 
·  Επειδή το θέμα μου είναι ...χαρουμενοευχαριστοευχάριστο, πλην όμως ..ΔΥΣΚΟΛΟ! 
·  Η είδηση είναι.....
·  ΑΝΔΡΟΓYΝΟ  ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ 4,5 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΥΤΟ ΈΧΕΙ ΠΑΘΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.... ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ...ΞΕΓΡΑΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ! 
·  Η μαμά του όμως έχει άλλη άποψη, καθώς πιστεύει πως το μωρό της ΖΕΙ και ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ!!! 
·  ΤΟ ΠΑΔΙ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΓΧΕΙΡΙΣΕΙΣ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ.
·  Η ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΙΚΡΟΥ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙΟΥ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΟΣΧΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ....ΛΕΦΤΑ! ΦΤΟΥ ΜΑΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΠΟΥ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ 5ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ, ΘΕΛΕΙ ...ΛΕΦΤΑ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ...ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ! 
·  Και η ΜΑΝΟΥΛΑ δεν τα έχει.... γ@μωτο μου και ξαναγ@μωτο μου!
·  Κι ούτε κι ο ΜΠΑΜΠΑΣ μπορεί να τα βρει, γιατί απλά είναι ...ΑΝΕΡΓΟΣ και ΦΤΩΧΟΣ! 
·  ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣ@#$#@@Η ΜΟΥ ΦΤΩΧΟΣ; ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ.....
·  ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣ##@#$#@$%Η ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΦΤΩΧΟΥ; ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!!!
·  Και το "σπουργιτάκι" της μανούλας που κάθε μέρα ανεβοκατέβαινε σαν σε ασανσέρ τους ...150 ορόφους μέχρι τον Παράδεισο εκεί στον Ουρανό και ...πίσω κινδύνευε να ανέβει και να μην ξανακατέβει, διότι η μανούλα δεν είχε ....μαρούλι να ταΐσει τα "όρνια" της υγείας και να δώσει ζωή στο "σπουργιτάκι" της!!! 
·  Κι εκεί που πίστευε πως το έργον έλαβε ΤΕΛΟΣ, να σου εκεί ένας ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, όπως τον αποκαλεί η ΜΑΝΟΥΛΑ του 5χρονου  "σπουργιτιού" και λέει, εγώ είμαι εδώ! 
·  ΝΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΣΧΕΥΜΑ....
·  ΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ....
·  ΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ....
·  ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΟΥΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΪΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΙ Η "ΜΑΜΑΛΙΚΑ" ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΑΣ!!! 
·  Κι εκεί που το παιδί εκ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ήταν με το ένα πόδι στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ κι οι γονείς στο ....ΠΟΥΘΕΝΑ, ήρθε ο ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ που τον λένε ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΣΧΑΛΗ και όπως δείχνουν τα πράγματα και πιστεύει κι η ΜΑΝΟΥΛΑ το ΣΠΟΥΡΓΙΤΙ ΤΗΣ θα συνεχίσει να ΠΕΤΑΕΙ στη ΓΗ κι όχι στους ...ΟΥΡΑΝΟΥΣ! 
·  Ο ΘΕΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.....
·  Ο ΘΕΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ "ΠΟΥΛΑΚΙ" ΤΗΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ ΚΙ ΕΤΣΙ.....
·  ΣΤΙΣ 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΓΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΦΤΕΡΑ ΣΤΟ "ΠΟΥΛΑΚΙ" ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ....ΖΕΙ!!! 
·  Βρέθηκαν τα λεφτά γιατί ο ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ έχει και ...δίνει! 
·  ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ...ΔΙΝΟΥΝ, Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ...ΒΡΑΧΙΑ! 
·  Το μήνυμα της ΜΑΝΟΥΛΑΣ για την ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ που αφορά στο ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΗΣ! 
·  ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΙΣ ΑΤΥΧΙΕΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ.... ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ!
·  Το παιδί ΖΕΙ γιατί θέλει να ζήσει.... γιατί υπάρχει εκεί έξω η ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥ, ο ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΤΟΥ και ο ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
·  ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ Ο ΤΟΥ "ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗ" ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ...ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ!

·  ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ