Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΓΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΙΔΟΥ Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ....

Ξέρεις τι είναι να σε χειροκροτεί ο ΜΕΓΑΣ βουλευτής ΠΙΕΡΙΑΣ κι εσύ να χαιρετάς και να γουστάρεις που χαιρετάς τον λαό σου;;;; ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΕΙΚΟΝΑ ΚΙ ΩΣ ΣΤΙΓΜΗ;;;
Εκεί στο τότε γραφείο της ΥΠΕΡΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ ΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΤΟΥ....
Κι εκεί δίπλα του ο Γιώργος ο Κωνσταντόπουλος ο φίλος μου.....
ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΓΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΙΔΟΥ Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ....
Αμφότεροι βέβαια και πέραν του άκρατου χιούμορ μου θολωμένοι μ αυτό που συμβαίνει γύρω τους... ΠΟΝΟΣ ΛΑΟΥ, ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ..... Τώρα βέβαια δεν ξέρω τι παραπάνω να πω, παρά... ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!!
ή...
ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩ


Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ