Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΌΧΙ... ΘΑ ΚΟΙΜΌΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ...ΤΑΡΖΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΜΕ ...ΑΑΑΑΟΥΥΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΜE TARZAN, YOU TZEIN AND THATS TSITA.... Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!!! 
"Άνθρωπος στο κέντρο της Κατερίνης ανέβηκε σε ...κλαδί δένδρου και ...κοιμήθηκε" και όλοι πάθαμε την πλάκα της ζωής μας!!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ;;;;
Βέβαια λέγεται πως ο άνθρωπος δεν ήταν καλά....
Όμως το γεγονός ως γεγονός δεν είναι απίστευτο;;; Αρχίσαμε να ανεβαίνουμε λόγω προβλημάτων σε δένδρα, κοιμόμαστε πάνω σε κλαδιά και περπατάμε σαν ζαλισμένοι! ΚΡΙΣΗ....
Μιά λέξη 1000 νοήματα πλέον. Κι ύστερα;;; Ύστερα ποιός ξέρει τι;
ΑΝ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 7.30 ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ή ΟΧΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ, ΟΛΟΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ Ή ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΩΣ ΤΡΕΛΛΟΙ! Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ.....
Κι ύστερα;;;
ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΦΟΥ ΚΟΙΜΌΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΕΝΤΡΑ, ΠΑΡΑΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Ή ΣΚΟΝΤΑΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ... ΠΕΡΝΟΥΝ, ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ....ΚΕΛΑΪΔΑΜΕ!!!!
ΌΧΙ... ΘΑ ΚΟΙΜΌΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ...ΤΑΡΖΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΜΕ ...ΑΑΑΑΟΥΥΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ...ΤΣΙΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΝΕΣ!
ΜE TARZAN, YOU TZEIN AND THATS TSITA.... Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!!!
Μας έχουν τρελάνει κι όπως λένε, οι ίδιοι, έχει και συνέχεια, δεν πιάσαμε ακόμα πάτο! Γ@μώ την ατυχία μου....

Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ