Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΚΥΡΙΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟΝ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ...ΕΝΤΑΥΘΑ! ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΔΙΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟΝ ΜΟΥ....


Να ξέρετε πως εκει στον ΠΙΕΡΙΚΌ μου, παει να γίνει για καλό ...σφάλμα! Και γιατί το λέω αυτό; Το λέω για τον φίλο μου τον Κώστα τον Παπαδόπουλο. Κι επειδή θέλω να είναι ξεκάθαρος, να πω το εξής, ή καλύτερα ας πάω με τον παραδοσιακό τροπο του γράμματος ή επιστολής .... ΚΥΡΙΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟΝ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ...ΕΝΤΑΥΘΑ.   
Φίλε Κώστα 
ΚΑΤ αρχας θέλω να ευχηθώ για την καλή σου υγεία και δεύτερον αν ερωτάς δι εμέ κι εγω διαβιώ αριστως.  
Κώστα μου, τι κάνουμε τώρα; 
Είναι το ύψιστο και μέγιστο ερώτημα. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ;;;; ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ 5 φίλε Κώστα και μόνοι μας....
Τι κάνουμε μέσα στη φτώχεια μας; 
Τι κάνουμε δίχως τους ποδοσφαιριστές που θα έπρεπε να έχουμε; 
Τι κάνουνε τώρα που το ταμείον είναι ....μείων;;;;
Τι κάνουνε στο θέμα προπονητή; 
ΕΔΩ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΦΊΛΕ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ..... 
ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΝ ΦΟΙΡΟ;  Ή ΤΟΝ ΧΑΤΖΑΡΑ; Ή ΤΟΝ ΣΟΥΛΑΡΟ; Ή ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΒΑΚΗ; 
Η ΤΟΝ ΒΑΖΑΚΑ; 
Ξέρω Κώστα μου πως το γύρισα στο ....καλαματιανό! 
Το μόνο που θέλω να σου πω είναι ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ πως όποιον κι αν πάρεις αυτός που θα έρθει, τώρα, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΕΡΙΚΟΣ! 
Και εξηγούμαι.  
Στο κομμάτι των παικτών πηγές σε λύσεις Πιερικές και καλά έκανες.... 
Οι άλλοι κι εννοώ οι προπονητές το παίζουν επαγγελματίες. Και καλά κάνουν αν τους παίρνει. Εδώ όμως τελείωσαν τα ψέματα. 
ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΚΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΕΡΙΕΥΣ.... 
ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΜΠΕΡΙΔΗΣ; 
ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΙΔΗ; 
ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ; 
ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΑΜΑΝΤΙΠΟΥΛΟ;
ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΡΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΙΕΡΙΑ... 
ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΜΠΙΛΗ; ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΤΑΝΙΑΚΟ ΣΤΗ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΜΑΝΩΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΝΕ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ... ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ..... 
ΤΩΡΑ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΩΣΤΑ ΦΊΛΕ ΜΟΥ..... 
ΕΙΣΑΙ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΚΩΣΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ; ΑΠΟΔΕΙΞΗ... ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΑ ΠΙΕΡΙΚΆ ΠΡΟΪΟΝΤΑ; ΑΠΟΔΕΙΞΗ.... 
Αυτά έτσι για το καλύτερο μας.... 
Εύχομαι τα καλύτερα δια τον ΠΙΕΡΙΚΟΝ ΜΟΥ... ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....
Με εκτίμηση ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ο για παντα φίλος σου!!!! 



Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ